ورود و ثبت نام

استراتژی معاملاتی
(Trading Strategy)

آموزش استراتژی معاملاتی بخش مهمی از آموزش دوره بورس می باشد و همین استراتژی ها هستند که خریداران و فروشندگان هنگام معاملات از آن ها استفاده می کنند .

راهکارهای مختلفی برای کنترل ریسک و ضرر و همچنین افزایش سودآوری در بازار بورس وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن استراتژی برای معامله اشاره کرد.

استراتژی معاملاتی مجموعه قوانینی هستند که بر روش کلی معامله‌گر در هنگام معامله در بازارهای مالی نظارت دارد و معامله‌گر از طریق آن به خرید و فروش سهام می‌پردازد.

یک معامله گر، تنها با داشتن استراتژی معاملاتی قادر به حفظ سرمایه خود خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است به دلیل هیجانی بودن جو بازار، کل سرمایه خود را از دست دهد.

بنابراین داشتن یک استراتژی مدون و مکتوب به تمام فعالیت‌های معامله‌گر نظم می‌دهد. این مهم از تأثیر هر عامل منفی بر روحیه سرمایه‌گذار جلوگیری کرده و به او کمک می‌کند تا با اتکا به استراتژی خود به معامله بپردازد و دچار احساساتی چون ترس، طمع، خشم و… نگردد

 چرا باید دوره آموزشی استراتژی معاملاتی صفر تا صد مجموعه سهمیران را تهیه کنم؟

دوره جامع مستر کلاس آموزش بورس مجموعه سهمیران برای اولین بار در ایران تهیه شده است و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی به دانش پذیران کمک می کند در بازار سرمایه معامله کرده و نتایج متفاوتی را تجربه کنند.

نقطه قوت این پکیج آموزشی در همراهی شما از ابتدا تا انتها و حتی بعد از اتمام دوره آموزشی توسط اساتید دوره و پشتیبانی کامل مجموعه می باشد.

همچنین شما قادر خواهید بود در گروه اختصاصی سهمیران حضور و به سایر مطالب آموزشی مرتبط دسترسی داشته و روزانه از تجربیات متخصصین این بازار استفاده نمایید

قوانین و مقررات ثبت نام در دوره‌های آموزشی

  1. دانش پذیر متعهد می‌شود کلیه‌ توضیحات و جزئیات مربوط به سفارش را در صفحه توضیحات و خرید دوره آموزشی کاملا مطالعه کرده و شرایط خاص هر دوره را پذیرفته باشد.
  2. هرگونه فروش مجدد اصل یا کپی دوره آموزشی مجاز نیست.
  3. استفاده اشتراکی این دوره‌ی آموزشی مجاز نیست. و مالک این اثر هیچ رضایتی از این بابت ندارد.
  4. امکان دانلود ویدیوهای آموزشی وجود ندارد. و صرفا می‌توان از طریق مرورگر کامپیوتر خود یا موبایل و تبلت که نرم‌افزاهای آن در دسترس شما قرار داده شده باشد، آن را تماشا کرد.
  5. پیگیری قضایی متخلفین نزد سایت سهمیران محفوظ است. لذا متخلف ملزم به پرداخت خسارات وارده بعلاوه تمامی هزینه‌های ایجاد شده‌ دیگر است.
  6. در صورت به‌روزرسانی در هر درس، ویدئوهای اضافه شده به آن درس برای دانشجویانی که آن دوره آنلاین را تهیه کرده‌اند، به رایگان فراهم می‌شود. اگر دوره به صورت کامل تغییر کند و یا مدرس دیگری دوره جدید را تدریس کند، شامل به‌روزرسانی نمی‌شود و یک دوره‌ جدید محسوب شده که لازم است ثبت نام جداگانه انجام شود.
  7. این قوانین مورد تایید کلیه‌ی خریداران قدیم و جدید می باشد.
  8. به دلیل حق کپی رایت لایسنس هر دوره به صورت یکبار مصرف می باشد و در صورت از بین رفتن لایسنس دریافت مجدد آن شامل هزینه ی 50000 هزار تومان می باشد.

«برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09055523990 با واحد آموزش مجموعه سهمیران در تماس باشید»

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp