ورود و ثبت نام

بورس، بازاری است که در آن اوراق بهادار خرید و فروش می شود. شرکت های زیادی در بورس فعال هستند و سهام خود را در آنجا عرضه می کنند. افراد زیادی هستند که در بورس سرمایه گذاری می کنند و به دنبال سود مالی هستند.

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 900 هزار تومان   ثبت نام دوره

900,000 تومان

  • 415 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 1.500.000 هزار تومان   ثبت نام دوره

1,500,000 تومان

  • 258 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها
دوره ی اختیار معامله

مدرس: حمیدرضا رضایی، سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 5 جلسه   مبلغ دوره:b> 2500000> تومان   ثبت نام دوره

2,500,000 تومان

  • 514 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها

برای موفقیت در بورس و کسب سود سرشار، افراد باید بتوانند روند رشد سهام در بورس را تحلیل و ارزیابی کنند. برای تحلیل مسائل بازار بورس و تحلیل روند قیمت ها نیاز به آموزش وجود دارد. موسسات، افراد و گروه های زیادی هستند که این روزها در حال آموزش مسائل و تحلیل بورس به دیگران هستند.

در این میان اما سایت ها، وبلاگ ها، شبکه ها و پیامرسان های اجتماعی نقش پررنگی دارند و توانسته اند بستری بسیار مناسب را جهت آموزش بورس فراهم کنند. افراد می توانند از طریق فضای اینترنت به خوبی مراحل آموزش و یادگیری تحلیل مسائل بورس را بپیمایند.

بهترین کانال بورسی در تلگرام

مجموعه سهمیران سال هاست که در زمینه آموزش مسائل بورس فعالیت دارید و یکی از بهترین ها در این زمینه است. این موسسه بدون شک می تواند برای افرادی که دوست دارند سرمایه گذاری در بورس را به خوبی یاد بگیرند، گزینه ای عالی باشد.

کانال بورسی مجموعه سهمیران در تلگرام با آدرس sahmiran_ir یکی از بهترین کانال های بورسی است که می تواند توسط افراد مورد استفاده قرار گیرد. در این کانال، بهترین آموزش ها از طریق کلیپ های کوتاه، تحلیل های بنیادی و تکنیکال سهام مختلف، اخبار تازه بورس و دیگر مطالب ارائه می شود. کانال تلگرامی سهمیران را می توان جزء بهترین کانال های تلگرامی بورسی دانست که سعی می کند بهترین مطالب را در اختیار اعضای خود قرار دهد.

این کانال به خوبی مسائل مهم بورس را با پست های خود تشریح می کند و روند کلی بازار بورس را هم برای افراد مشخص می کند. سهام ارشمند را برای دیگران مشخص می کند و به افراد مشورت می دهد که چه سهامی را به صورت کوتاه مدت نگهداری کنند و چه سهامی را برای مدتی طولانی پیش خود نگهدارند. تمام هدف این کانال تلگرامی بالا بردن اطلاعات افراد در زمینه بازار مالی بورس است. حتما در این کانال عضو شوید.

بهترین کانال اخبار بورس

اخبار در بازار مالی بورس، نقش مهمی دارند. فرض کنید که شرکت مالک یک سهم که روند رشد قیمت آن متوسط است، خبر افزایش سرمایه سنگین خود را اعلام کند. این اتفاق مطمئنا باعث خواهد شد تا افراد بیشتری جذب آن سهام شوند و صف خرید آن سهم قوی تر شود.

برای فهمیدن روند بورس، همواره باید اخبار را دنبال کرد و از تازه ترین اخبار اطلاع داشت. کانال تلگرامی سهمیران، هر روزه خبرهای مهم بورسی و خبرهای مربوط به شرکت ها و سهامشان را در کانال خود می گذارد تا اعضا از این خبرها مطلع شوند. افراد با خواندن این اخبار می توانند تصمیمات بهتری در زمینه سهام خود بگیرند.

کانال تلگرامی سهمیران همواره آپدیت ترین خبرها را در اختیار افراد قرار می دهد. اگر دوست دارید تا از تازه ترین اخبار بورس مطلع باشید، کانال تلگرامی بورس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین کانال تلگرام آموزش بورس

کانال های تلگرامی زیادی هستند که در زمینه آموزش بورس فعالیت دارند. مسلما یکی از بهترین آنها کانال بورسی سهمیران می باشد. در کانال بورسی سهمیران، شما بهترین مطالب و بهترین تحلیل ها را درباره روند بازار بورس مشاهده خواهید کرد.

همانطور که بارها گفته شده است، موفقیت در بورس بدون داشتن آموزش و تحلیل کار سختی است. برای همین مجموعه سهمیران از طریق سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام خود سعی در بالا بردن سطح اطلاعات افراد در بورس دارد. شما در کانال تلگرامی سهمیران به آدرس sahmiran_ir@ نگاه تحلیلگرانه به مسائل بورس پیدا خواهید کرد. بر اثر آموزش، شما درک خواهید کرد که چه سهمی ارزشمند است و چه سهمی در حال ضرر دادن است. مفاهیم اصلی بورس مانند eps، p/e در این کانال به خوبی برای شما توضیح داده می شود و شما با این آموزش ها خواهید توانست سهام را خودتان تحلیل کنید.

بهترین کانال پیش بینی بورس

هر کسی که بتواند در بورس، مسائل و روند قیمت ها را به خوبی پیش بینی کند به سود سرشاری خواهد رسید و در بورس بسیار موفق خواهد شد. برای مثال اگر شما سهمی را پیدا کنید و با خبرها و تحلیل ها و بررسی ترازنامه و مدیریت شرکت بتوانید پیش بینی کنید که قیمت آن تا 5 ماه دیگر 4 برابر خواهد شد، می توانید در عرض همین 4 ماه به سود سرشاری دست یابید.

پیش بینی کردن در بورس اما کار چندان ساده ای نیست. برای این کار نیاز به تخصص و تجربه است. چیزی که مجموعه سهمیران در خود دارد. مجموعه سهمیران بهترین پیش بینی ها را از طریق کانال تلگرامی خود برای شما فراهم می کند. این کانال به شما خواهد گفت که چه سهامی به زودی رشد بسیاری خواهند داشت، شاخص کل چه تغییراتی خواهد داشت و زمان های اصلاح را نیز به خوبی برای شما پیش بینی می کند. کافی است که به مجموعه سهمیران و تیم متخصص و مجرب آن اعتماد کنید و در کانال تلگرامی سهمیران به آدرس sahmiran_ir@ عضو شوید.

بهترین کانال تحلیل بنیادی بورس

در بورس دو نوع تحلیل برای سهام وجود دارند که از اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند: تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی.

تحلیل تکنیکال همان تحلیل نمودار روند رشد قیمت یک سهم است. افراد از طریق این تحلیل و مقایسه آن با الگوهای مشابه تحلیل می کنند که قیمت یک سهم چگونه تغییر خواهد کرد. تحلیلگران تکنیکال فقط به تغییر قیمت یک سهم توجه می کنند و دیگر به ارزش واقعی آن کاری ندارند.

تحلیل بنیادی همانطور که از نامش مشخص است به بررسی بنیادی بودن و میزان ارزش واقعی یک سهم می پردازد و نوسانات کوتاه مدت یک سهم برایش اهمیتی ندارد. این تحلیل به فرد نشان می دهد که یک سهم تا چه اندازه ارزشمند است و باید تا چه مدت نگهداری شود. اگر دوست دارید تا تحلیل های بنیادی سهام را دریافت کنید، کانال تلگرامی سهمیران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کانال در قالب فایل ها و پی دی اف ها بهترین تحلیل های بنیادی را از سهام مختلف در اختیار شما قرار می دهد. حتما از این کانال عالی استفاده کنید و از تحلیل های بنیادی برای شناخت بیشتر سهام مختلف استفاده کنید.

بهترین کانال خرید و فروش بورس

اساس کار بورس، خرید و فروش سهام می باشد. شما یک سهم را می خرید، برای مدت معینی نگهداری می کنید و بعد به دلایل مختلف آن را می فروشید. از این طریق شما سعی در بدست آوردن سود می کنید.

اما سوال همه سرمایه گذاران در بورس اینست که چه سهامی را باید خرید و چه سهامی را باید فروخت؟ در اینجاست که یک مشاوره عالی می تواند بهترین گزینه باشد. مجموعه سهمیران سال هاست که در زمینه بورس فعالیت می کند و به خوبی روند بازار بورس را تحلیل می کند. به همین دلیل به خوبی می تواند به شما بگوید که کدام سهام برای خرید مناسب و کدام از آنها نامناسب هستند.

هم چنین سهمیران به شما خواهد گفت که چه سهامی را هر چه زودتر باید فروخت چون به زودی شروع به ضرردهی می کنند یا این که به سقف قیمت خود رسیده اند. همه این اطلاعات را شما می توانید در کانال تلگرامی سهمیران که یکی از بهترین کانال های بورسی است، بدست آورید. این کانال بهترین سهام را برای خرید به شما پیشنهاد می دهد و هم چنین مشخص می کند که چه سهمی را باید بفروشید. حتما از این کانال تلگرامی فوق العاده استفاده کنید.

بهترین کانال سیگنال دهی تلگرام

گروه ها وو کانال ها بسیار زیادی در بورس وجود دارند که سهام مختلف را برای افرادی که قصد خرید دارند سیگنال می کنند. سیگنال کردن در بورس به معنای علامت دادن جهت خرید است. به عنوان مثال وقتی سهمی سیگنال می شود، یعنی طبق برآوردهای فرد تحلیلگر و سیگنال دهنده این سهم به زودی رشد بسیار خوبی خواهد کرد و الان بهترین فرصت برای خرید این سهم می باشد.

کار سیگنال دهی کار بسیار حساسی است و اشتباه در این موضوع می تواند منجر به ضرر در سرمایه افراد شود. برای همین است که حتما شخص یا مجموعه ای که سهم یا سهامی را سیگنال می کنند باید دارای تجربه بالایی در بورس باشند.

کانال تلگرامی سهمیران می تواند با تجربه بالای خود در مسائل بورس، بهترین سهام را برای شما سیگنال کند. کافی است که سیگنال های سهیمران را بخرید تا پس از مدتی به سود بسیار خوبی دست یابید. کانال تلگرام سهمیران بهترین ها را برای شما می خواهد.

بهترین کانال تحلیل سهام بورس

بارها گفته شده است که اگر بتوانید که روند رشد قیمت سهام را در بورس پیش بینی کنید حتما در بورس موفق خواهید شد. اما سوال اینجاست که برای پیش بینی کردن در بورس به چه چیزی احتیاج دارید؟ جواب این است که برای پیش بینی کردن، باید بتوان تحلیل کرد. اگر شما بتوانید روند رشد یک سهم را تحلیل و ارزیابی کنید به راحتی قیمت آن را در زمانی معین هم پیش بینی خواهید کرد.

تحلیل رشد سهام در بورس از دو طریق تحلیل تکنیکال و بنیادی انجام می شود. برای بعضی سهم ها فقط از تحلیل بنیادی استفاده می شود و برای بعضی سهم ها هم فقط از تحلیل تکنیکال استفاده می شود. در بسیاری موارد از هردوی این تحلیل ها استفاده می شود. تحلیل تکنیکال، نوسانات قیمت یک سهم را برای شما تحلیل می کند و تحلیل بنیادی هم ارزش واقعی یک سهم را برای شما مشخص می کند.

استفاده از این دو تحلیل در کنار تحلیل روانی بازار باید توسط افراد یا تیم های متخصص و  مجرب انجام گیرد تا تحلیل نهایی دقیق و خوب باشد.

مجموعه سهمیران در کانال تلگرامی خود بهترین تحلیل سهام را برای شما ارئه می دهد. شما می توانید با استفاده از این کانال، سهام مورد نطر خود را به خوبی تحلیل کنید و هم چنین، روند کلی بازار بورس را بهتر بشناسید.

بهترین کانال نوسان گیری بورس

اگر در بورس هستید حتما نام نوسانگیری به گوشتان خورده است. نوسانگیری زمانی است که افراد در دوره زمانی بسیار کوتاهی (دو هفته تا یک ماه) دنبال بدست آوردن سود هستند. این افراد از شرایط نوسان قیمت در یک سهم استفاده کرده و سهام خاصی را برای نوسانگیری و کسب سود شناسایی می کنند. برای مثال فرض کنید که یک فرد از طریق تحلیل و دیگر مسائل متوجه می شود که یک سهم در عرض یک ماه قیمتش سه برابر خواهد شد و پس از آن که به قیمت بالای خود رسید دوباره  ریزش خواهد کرد.

فرد نوسانگیر سرمایه خود را صرف خرید این سهم می کند و درست چند روز پیش از اوج قیمت، سهم خود را می فروشد. توجه کنید که معاملات کوتاه مدت با نوسانگیری فرق دارند. نوسان گیری نیاز به تجربه و هم چنین ریسک بالاتری دارد و مدت زمان آن نیز کمتر است. بعضی از نوسان گیری ها حتی ممکن است یک هفته طول بکشند.

اگر شخصی هستید که اهل نوسان گیری هستید و سرمایه و قدرت ریسک آن را دارید، می توانید از کانال تلگرام سهمیران برای شناسایی سهم هایی که برای نوسان گیری مناسب هستد استفاده کنید. کانال تلگرامی سهمیران، سهم های خوبی را برای نوسان گیری به شما معرفی می کند و مدت زمان آن را نیز به شما گوشزد خواهد کرد.

بهترین کانال مشاوره بورس

مشورت کردن به معنای شریک شدن در عقل دیگران است. در بورس هم مشورت می تواند باعث موفقیت زیادی باشد. به هر حال وقتی شما از کسی تجربه می گیرید از تجربه ها و دانش بورسی او استفاده می کنید.

مجموعه سهمیران با سالها تجربه آماده است تا به شما مشاوره بدهد. کافی است در کانال سهمیران در تلگرام عضو شوید تا از خدمات مشاوره این مجموعه بهره مند شوید. این کانال به شما در زمینه خرید یا فروش سهام، مدت زمان نگهداری سهم و میزان خرید یک  سهم مشورت می دهد و باعث می شود تا شما در بازار بورس عملکرد بهتری داشته باشید.

در کانال تلگرامی سهمیران، شما می توانید به خوبی از مشاوره های کنترل رفتار و هیجانات ناشی از تغییرات قیمت ها در بورس استفاده کنید. یادتات باشد که مشورت گرفتن از افراد و مجموعه های با تجربه می تواند شما را در بورس بسیار جلو ببرید. حتما در کانال تلگرامی سهمیران عضو شوید و از مطالب گوناگون آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

افراد عاقل همواره سعی می کنند از تجربه و تخصص دیگر افراد استفاده کنند. این موضوع در بورس اهمیت بیشتری پیدا می کند چون پای سرمایه شما در میان است. هر اشتباهی می تواند منجر به ضرر کردن شما و از دست رفتن سرمایه تان بشود.

در صورتی که خودتان آموزش کافی دیده باشید و راهنمای باتجربه ای هم داشته باشید احتمال بالایی وجود دارد که در بورس موفق شوید. یادتان باشد که بورس، علم سرمایه گذاری است و بر اساس شانس جلو نمی رود.

در این میان افراد و مجموعه های زیادی وجود دارند که سعی در راهنمایی افراد به سوی موفقیت مالی در بورس دارند. مجموعه خوشنام سهمیران یکی از آنهاست که سالهاست در زمینه آموزش و تحلیل مسائل بورس فعالیت می کند.

شما می توانید از مطالب وبسایت و صفحات مجازی این مجموعه بیشترین فایده را ببرید. کانال تلگرامی سهمیران در این میان، گزینه ای بسیار مناسب است. تلگرام پلتفرم جذابی است که می تواند به آموزش و رشد شما بسیار کمک کند. در کانال تلگرامی سهمیران به آدرس sahmiran_ir@ ، مطالب فوق العاده ای وجود دارد که می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

در این کانال آموزش های بسیار خوبی وجود دارد که می تواند مسائل بسیاری را به شما بیاموزد و به تجربیات شما بیفزاید. علاوه بر این شما بروزترین اخبار بورس را در این کانال تلگرامی دریافت می کنید که می تواند کمک بسیار بزرگی به شما باشد.

در کانال تلگرامی بورسی سهمیران، شما تحلیل های بسیار خوبی را از سهام مختلف خواهید دید و سیگنال های بسیار خوبی را برای خرید به شما می دهد. شما می توانید تحلیل های تکنیکال سهام مختلف را در کانال تلگرامی سهمیران مشاهده کنید و به ارزش ذاتی سهام پی ببرید.

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp