ورود و ثبت نام

امروزه فراگیری تمامی موضوعات از راه دور و با ابزارهای الکترونیکی انجام می پذیرد. با وجود بیماری که تمامی جهان با آن درگیر شده است تا اطلاع ثانوی بهترین کار شرکت در کلاس های دورکاری و مجازی است. سهمیران به عنوان یکی از مراکز  تخصصی آموزش بورس دوره های تخصصی از صفر تا صد آموزش بورس را به صورت آنلاین برگزار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزش بورس آنلاین و کلاس آموزش بورس آنلاین با ما باشید.

بعضی به بورس به شکل ساده ای نگاه می کنند. آنها با خود می گویند وارد سایت می شوم ، سهام شرکت های مهم و معتبر را می خرم و سودش را می گیرم. البته این نگاه در میان افراد زیادی وجود دارد  و یک نگاه فوق العاده مبتدیانه به مقوله خرید و فروش سهام می باشد. برای کسانی که به بورس به عنوان یک فرصت می نگرند این نگاه اما خطرناک است.

بورس برای افرادی که اهل ریسک هستند و دارای تحلیل هم می باشند فرصتی طلایی می باشد. ریسک کردن را که هر کسی می تواند انجام دهد اما قدرت تحلیل از کجا می آید؟ اینجاست که پای آموزش به میان می آید. با آموزش می توانید تحلیل کنید ، می توانید مسیر رشد و افت سهام را پیدا کنید وعلت آن را بفهمید ، می توانید به موقع بفروشید و می توانید به موقع بخرید.

یک دوره آموزش بورس آنلاین باکیفیت همه این ها را به شما آموزش خواهد داد. افرادی که خود درس خوانده رشته های اقتصادی و مدیریتی هستند به زبان ساده به شما اصطلاحات بورس را یاد می دهند و به شما آموزش می دهند تا نگاهی تحلیلی به بورس داشته باشید نه یک نگاه عادی و مبتدیانه.

برتری دوره های آموزش بورس آنلاین این است که ویدئوهای آموزشی پس از اتمام دوره در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید هر چند بار که می خواهید استفاده کنید تا به طور کامل بر مباحث بورس مسلط شوید.

سوالات متداول کلاس آموزش بورس آنلاین

فرض کنید شرکتی وجود دارد که دارای اعتبار و سابقه خوبی است و ارزش آن 20 میلیارد تومان می باشد. حال اگر این شرکت را به یک میلیون قسمت تقسیم کنید چه اتفاقی می افتد؟ شما یک میلیون قسمت از آن شرکت را خواهید داشت که ارزش هر کدام به اندازه بیست هزارتومان می باشد. هر کدام از این قسمت ها را یک “سهم” می گویند.این سهم ها در جایی به نام بورس مانند کالا، خرید و فروش و معامله می شوند.

این شاید ساده ترین تعریف سهم و بورس باشد که می توان ارائه داد. بورس جایی است که مردم با استفاده از خرید و فروش سهام سعی در کسب سود و منفعت دارند. مانند همه بازارها هم در بورس سود وجود دارد و هم ضرر. برای سود کردن در بورس باید مطالعه کرد و آموزش دید و همواره اطلاعات خود را بروز و به اصطلاح خودمانی آپدیت کرد.

این روزها همه صحبت از بورس می کنند و خیلی ها علاقه مند هستند تا از این فرصت بوجود آمده استفاده کنند و پول خود را به سهام باارزشی تبدیل کنند که به آنها سود می دهد. به عنوان مثال، سهام عدالت را خود شما می توانید مدیریت کنید و سهام عدالت خود را خرید و فروش کنید.برای موفق بودن در بورس باید دانش کافی در این زمینه را داشته باشید.

برای یادگیری قلق ها و نکات کار در بورس می توان از کلاس های آموزش بورس و دروه های آموزشی استفاده کرد. مفاهیم مهم بورس را می توان به خوبی در این کلاس ها فرا گرفت و از آنها استفاده کرد.

بورس هم  مانند هر تجارت دیگری نیاز به اطلاعات و دانش دارد. نمی توان بدون اطلاعات و آگاهی وارد این کار شد و ممکن است با این کار به سرمایه خود آسیب برسانید. کتابها و مقالات زیادی در زمینه آموزش بورس وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد و دانش خود را ارتقا داد.

یکی از بهترین راه ها البته گذراندن دوره آموزش بورس می باشد. دوره های آموزش بورس که دارای کیفیت مناسبی باشند می توانند در عرض چندین ماه سواد یک شخص را نسبت به بورس و خرید و فروش سهام بالا ببرند.

در ایران هم مانند همه کشورهای دنیا دوره های آموزش بورس و کلاس های آموزش بورس وجود دارد که توسط افراد متخصص و کارشناس مدیریت می شود. یادمان باشد که بورس ایران، این روزها در حال رشد است و دلیل آن هم اینست که دولت در حال تبلیغ این موضوع است. افراد زیادی این روزها در حال وارد شدن به بورس هستند و دوست دارند تا با خریدن سهام های مناسب، سود کنند.

چیزی که در این میان مهم است اما آموزش درست و صحیح می باشد. اقتصاد فعلی ایران تحت تحریم های شدیدی است و همین موضوع بورس ایران را کمی غیرقابل پیش بینی می کند.

اگر می خواهید وارد بورس شوید گذراندن یک دوره آموزشی بورس راهکاری عالی می باشد و می تواند شما را چند مرحله جلو ببرد. شما انواع سهام ها را خواهید شناخت، یاد خواهید گرفت کی سهام بخرید و کی سهام خود را بفروشید و همگی اینها با گذراندن یک کلاس آموزشی بورس معتبر بدست خواهد آمد.

این روزها همگی با چشمان خود می بینیم و با گوش های خود می شنویم که در دنیا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.کرونا این روزها در حال قربانی گرفتن است و همین مسئله باعث ایجاد محدودیت هایی برای مسائل بسیاری از جمله برگزاری کلاس های حضوری شده است. بسیاری از کلاس های آموزشی حضوری که پیش تر به راحتی برگزار می شد اکنون دیگر تعطیل شده است. همین موضوع باعث رونق و گسترش استفاده از فضای آنلاین شده است.

البته پیش از دوران کرونا هم کلاس ها و دوره های آموزشی آنلاین انجام می شده است اما حالا بیشتر شده است. دوره های آموزشی بورس هم از این قضیه مستثنی نیستند و اکنون دوره های آموزش بورس آنلاین بسیاری وجود دارد که از طریق فضای مجازی انجام می شود.

دوره آموزش بورس آنلاین می تواند در این روزها راهگشای کسانی باشد که می خواهند به طور جدی درباره بورس کسب اطلاعات کنند. این دوره های آموزشی می تواند قلق های بورس، نحوه تعامل در بورس و خرید و فروش سهام را به خوبی به شما آموزش دهد.

چیزی که در این میان مهم است اما پیدا کردن دوره آموزش آنلاین بورس معتبر است. هر دوره آموزشی ای دارای کیفیت مناسبی نیست و باید در انتخاب دوره و کلاس دقت کرد. سهمیران یکی از موسساتی است که در زمینه بورس و برگزاری دوره آموزش بورس آنلاین تجربه و تخصص کافی را دارد. سهمیران از طریق بکارگیری بهترین اساتید و روش های مناسب آموزش، می تواند شما را در مدت کوتاهی به یک فرد خبره در زمینه بورس تبدیل کند.

این روزهای کرونایی می تواند فرصت مناسبی برای شما برای یادگیری قلق های بورس باشد. کسی که دنبال یادگیری است برایش فرق نمی کند که در کلاس و به صورت حضوری مسائل را یاد بگیرد و یا این که در فضای مجازی بورس را بشناسد. دوره آموزشی بورس آنلاین می تواند دارای مزیت های بسیاری باشد. شما می توانید به راحتی در فضای مجازی سوالات خود را بپرسید و جواب بگیرید تا ذهن شما نسبت به مسائل سرمایه گذاری و بورس رشد کند و دیگر از بورس واهمه نداشته باشید. ترس در بسیاری از موارد ناشی از ناشناخته بودن چیزی برای ماست. اگر شما از طریق دوره آموزش بورس آنلاین به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید دیگر ترس چندانی نخواهید داشت.

سهمیران با به کارگیری اساتید سخنور و باحوصله و البته خبره و کاربلد در این امر به شما کمک شایانی می کند. از بورس چیزی نمی دانید؟ حوصله خواندن کتاب ها و مقالات با آن اصطلاحات خسته کننده را هم هیچ کدام از ما نداریم. بهترین راه برای یک فرد مبتدی شرکت در یک دوره آموزشی آنلاین است.

دوره ها و کلاس های آموزشی بورس آنلاین سهمیران با برگزاری دوره های آموزش پویا به همه سوالات شما پاسخ می دهد، با حوصله برای شما وقت می گذارد و سعی می کند تا ذهن شما را با مسائل بورس آشنا کند مخصوصا این که شرایط فعلی بورس ایران شرایط خاصی است و باید دقت بیشتری داشت.

خوبی این دوره آموزشی سهمیران این است که زمان زیادی نخواهد برد و شما در عرض مدت کوتاهی پایه های علم خود را نسبت به بورس قوی می کنید و خواهید فهمید که بورس چگونه کار می کند، سهام چگونه خرید و فروش می شوند، نوسانات موجود در بورس چگونه تحلیل و ارزیابی می شوند و سود و ضرر در بورس به چه شکل است.

سهمیران برندی معتبر و خوشنام است که بیش از 15 سال در زمینه بورس دارای تجربه آموزشی و اجرایی بوده و تابحال در بورس فعالیت های زیادی داشته است پس با خیال راحت می توان در دوره های آموزشی آن شرکت کرد.

آموزش بورس در ایران به دو شکل انجام می شود:  آموزش تئوری وار و آموزش عملی

آموزش تئوری وار به این شکل است که افراد پس از گذراندن کلاس های بسیاری تئوری ها و نظریه های بورس را فرا می گیرند. در این دوره ها حجم بالایی از مطالب آموزشی به علاقمندان به بورس تعلیم داده می شود. خوب مسلما همانطور که همه ما تجربه کرده ایم ، این دوره ها چندان جذابتی ندارند و علاوه بر آن چندان کارایی ای هم ندارند. من با این همه اطلاعات تئوری باید چه کنم؟ چه زمانی باید از کدام یک از آنها استفاده کنم؟ برای افراد عادی این نوع آموزش چندان بازدهی ای نخواهد داشت پس باید چاره ای بهتر اندیشید.

راه حل آموزش عملی بورس می باشد. آموزش عملی به معنای آنست که فردی که خود در بورس تجربه داشته است و معامله گر می باشد و نیز دارای دانش تخصصی است بیاید و قلق های بورس را به زبانی سلیس و روان به شما یاد دهد. با شما به زبان عادی و بدون استفاده از لغات و اصطلاحات سنگین ارتباط بگیرد و مفاهیم اساسی بورس و سرمایه گذاری را یاد بدهد.

فضای آنلاین می تواند برای افراد کنجکاو و پرتلاش ابزاری عالی باشد. برای کسانی که به سرمایه گذاری در بورس علاقمند هستند، دوره آموزش بورس آنلاین فرصتی عالی در این روزهاست که بتوانند فنون بازار بورس را بدست بیاورند.

مجموعه سهمیران، برای شما کلاس های آموزش بورس آنلاین برگزار می کند و به تمام سوالات شما پاسخ می دهد. تکنیک هایی که در این دوره آموزش بورس به صورت آنلاین آموزش داده می شوند کاملا عملی هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. قیمت این کلاس های آنلاین نیز بسیار مناسب است و اساتید مجرب به خوبی برای شما وقت بگذارند و مفاهیم بورس را به شما آموزش می دهند.

این فرصت عالی را از دست ندهید و در این دوره آموزشی عالی ثبت نام کنید تا فرصت های طلایی باقیمانده بورس را از دست ندهید و بتوانید بازار بورس و معاملات آن را به خوبی تحلیل کنید. یادتان باشد همواره افرادی که زودتر حرکت می کنند ، زوتر به مقصد می رسند پس قدم نخست را بردارید.

چرا کلاس آنلاین بورس سهمیران

سهمیران دقیقا همین کار را برای شما فراهم کرده است. مطمئنا شما هم سوالاتی در ذهن خود دارید مثلا :

این که آیا سود خواهم کرد؟ ریزش در بورس چه علت هایی دارد؟ آیا شرایط تحریمی الان می تواند بورس ایران را تحت تاثیر زیادی قرار دهد؟ بورس ایران چرا در حال رشد است؟ چه نوع سهامی بخرم؟همه سوالات بالا در یک دوره آموزش بورس آنلاین و عملی جواب داده خواهد شد. بدون داشتن دانش و پیش زمینه خاصی، دوره آموزش بورس آنلاین سهمیران به شما یاد خواهد داد که بورس را چگونه نگاه کنید. پس از گذراندن این دوره دیگر سوالات چندانی درباره بورس و مسائل مالی آن نخواهید داشت. فقط کافی است بتوانید با کامپیوتر کار کنید و همچنین به بورس علاقه داشته باشید و البته حوصله کنید تا با آموزش های سهمیران، بورس به فرصتی عالی برای شما بدل شود.

هزینه دوره آموزش بورس آنلاین سهمیران، بسیار مقرون به صرفه است و برای شمایی که می خواهید میلیون ها تومان در بازار بورس سرمایه گذاری کنید فرصتی طلایی محسوب می شود. یادتان باشد انتخاب یک کلاس آموزش بورس آنلاین میان دوره های آموزشی متنوع بسیار مهم است. مطالبی که شما یاد می گیرید صرفا نباید جنبه تئوری داشته باشند بلکه باید در خرید و فروش سهام به کار شما بیایند و جنبه عملی داشته باشند. دوره آموزش بورس آنلاین سهمیران دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد و به اصطلاح شما را پخته می کند.

دوره های آموزشی سهمیران

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 900 هزار تومان   ثبت نام دوره

900,000 تومان

  • 415 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 1.500.000 هزار تومان   ثبت نام دوره

1,500,000 تومان

  • 258 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها
دوره ی اختیار معامله

مدرس: حمیدرضا رضایی، سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 5 جلسه   مبلغ دوره:b> 2500000> تومان   ثبت نام دوره

2,500,000 تومان

  • 514 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها
مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp