ورود و ثبت نام

فرم ثبت نام در سبدگردانی شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ

Oops! We could not locate your form.

سبدگردانی (مدیریت اختصاصی دارایی‌ها) چیست؟

شرکتهای سبدگردانی که مجوز خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ می نمایند، پس از عقد قرارداد با سرمایه گذاران(حقیقی و حقوقی) اقدام به مدیریت دارایی بر اساس ریسک پذیری شخص سرمایه گذار(حقیقی و حقوقی) با اتکا به تخصص تیم سرمایه گذاری و تحلیل با زیر نظر گرفتن تحولات موثر در بازار سرمایه به­ منظور کسب حداکثر بازدهی برای مشتریان  اقدام به مدیریت دارایی و خرید و فروش اوراق بهادار در سبد اختصاصی می نماید.

سبدگردانی برای چه کسانی مناسب است؟

۱- افرادی که سرمایه مورد نیاز جهت استفاده از خدمات سبد اختصاصی را دارند اما تخصص و دانش لازم جهت ورود به بازار بورس و اوراق بهادار را ندارند.

۲- افرادی که حتی با داشتن تخصص و دانش مالی به دلیل مشغله زیاد، زمان لازم جهت کنترل تحولات بازار بورس و اوراق بهادار را ندارند.این افراد می توانند جهت جلوگیری از هدر رفت سرمایه خود از خدمات سبدگردانی اختصاصی استفاده کنند.

۳- افرادی که قصد کاهش ریسک ازدست دادن سرمایه دارند؛ واحد سبدگردانی شرکت مشاور سرمایه گذاری  هدف حافظ که از تیم متخصص و مدیریت دارایی بهره می برد، احتمال زیان و هدر رفت سرمایه را به حداقل می رسانند.

فرآیند سبدگردانی

۱- پر کردن فرم بالا

۲- برگزاری جلسه با سرمایه گذار  که میتواند بصورت حضوری و یا تلفنی انجام شود

۳- تنظیم فرم ارزیابی ریسک مشتری می تواند به یکی از صورت های زیر باشد:

الف) مراجعه به دفتر شرکت و تکمیل فرم

ب) ارسال از طریق ایمل،واتس اپ و … تکمیل توسط سرمایه گذار

۴- تنظیم قرارداد که مدت آن می تواند بصورت توافقی تعیین شود سپس امضاء طرفین ، واریز مبلغ مورد نظر سرمایه گذار و سهام تحت تملک سرمایه گذار

۵- ارسال قرارداد به حسابرس

۶- ارسال قرارداد به سپرداه گذاری جهت ثبت و اخد کد سبدگردانی

۷- ایجاد دسترسی نرم افزار سبدگردانی برای سرمایه گذار جهت رویت عملیات سبدگردانی

۸- ارائه گزارش ماهیانه به سرمایه گذار

۹- درصورت نیاز مشتری به وجه نقد امکان برداشت وجه نقد وجود دارد درخواست کتبی خود را به شرکت ارائه می دهد. سپس متمم قرارداد تنظیم و به امضاء طرفین می رسد.

۱۰- درصورت تمایل سرمایه گذار می تواند مبلغ سرمایه گذاری خود را افزایش دهد.بعد از افزایش سرمایه متمم قرارداد افزایش سرمایه تنظیم و به امضاءطرفین می رسد

۱۱- پایان مدت قرارداد

۱۲- درصورت تمایل طرفین تمدید قرارداد و تنظیم متمم قراداد تمدید

۱۳- درصورت فسخ قرارداد، متمم قراداد فسخ تنظیم و به امضاء طرفین می رسد.

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp