ورود و ثبت نام

همان گونه که همه شما می دانید این روزها تب بورس بسیار بالا رفته است و عده زیادی وارد بازار مالی بورس شده اند تا به سود بیشتری برسند. بازار بورس، بازاری است که می تواند فرصتی عالی برای سرمایه گذاری باشد. در این میان کارگزاری ها نقش تعیین کننده ای را دارند و همه کارهای خرید و فروش سهامدارن خرد و کلان بر عهده آنها می باشد. کارگزاری در واقع واسطه بین افراد سهامدار و واسطه بین سهامداران و شرکت برای انجام امور خرید و فروش و دیگر کارها می باشد. کارگزاری ها نقش بسیار مهمی را در بورس ایفا می کنند و برای همین، استفاده از یک کارگزاری خوب بسیار می تواند به سهامدار کمک کند. در اینجا ما می خواهیم درباره کارگزاری حافظ در مشهد صحبت کنیم. این کارگزاری یکی از بهترین کارگزاری هایی است که شما می توانید در آن ثبت نام کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 900 هزار تومان   ثبت نام دوره

900,000 تومان

  • 415 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها

مدرس: سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 3 جلسه   مبلغ دوره: 1.500.000 هزار تومان   ثبت نام دوره

1,500,000 تومان

  • 258 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها
دوره ی اختیار معامله

مدرس: حمیدرضا رضایی، سلمان یزدانی   تعداد جلسات: 5 جلسه   مبلغ دوره:b> 2500000> تومان   ثبت نام دوره

2,500,000 تومان

  • 514 تعداد شرکت‌کنندگان
  • 0 تعداد دیدگاه‌ها

کارگزاری حافظ

کارگزاری حافظ(سهامی خاص) کار خود را در بازار سرمایه از سال 1383 و در آذر ماه آغاز کرد و از آن زمان توانسته است تا به موفقیت های چشمگیری در زمینه خدمت رسانی به افراد سهامدار دست یابد. شماره ثبت این کارگزاری 233495 می باشد و سال های طولانی است که در حال ارائه سرویس به مشتریان خود است.

این کارگزاری در آخرین رتبه بندی کارگزاران بورس اوراق بهادار و بورس کالا توانست رتبه الف را کسب کند و این به خاطر خدمات خوب و کیفیت بالای سرویس این کارگزاری می باشد که همواره سعی دارد بهترین ها را برای سهامداران فراهم کند. این کارگزاری همواره سعی داشته است تا در سریع ترین زمان ممکن، سفارسات خرید و فروش مشتریان خود را انجام دهد و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد تا مشتریان همواره راضی باشند.

این کارگزاری توانسته مجوز فعالیت در انواع بورس(بورس کالا، فرابورس، بورس ارواق بهادار) و مجوز انواع معاملات(معاملات آتی در بورس کالا، معاملات آتی در بورس اوراق بهادار) و مجوزهای دیگر مانند مجوز سبدگردانی، مجوز مشاور عرضه اوراق بهادار و مجوز صندوق سرمایه کذاری را کسب کند.

مزیت های کارگزاری حافظ

کارگزاری حافظ در مشهد به این دلیل توانسته در بین کارگزاری ها دارای رتبه عالی باشد که همیشه سعی در جلب رضایت مشتری داشته است. سفارشات خرید و فروش مشتریان سهامدار در این کارگزاری در سریع ترین زمان ممکن انجام . متاسفانه مشاهده شده است که در برخی کارگزاری ها به علت کندی و یا اشکالات دیگر، سهامداران با مشکلات مواجه شده اند و موجب ضرر آنان شده است. این موارد در کارگزاری حافظ بسیار کم اتفاق افتاده است.

این کارگزاری ادعا نمی کند که هیچوقت با هیچ مشکلی در خدمت رسانی مواجه نشده است و مسلما مانند همه کارگزاری ها در برخی موارد دارای کاستی هایی بوده است اما همواره سعی در رفع آنها داشته است. خط مشی این کارگزاری همواره بر این بوده است که هر روز از  روز قبل بهتر باشد و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

در زیر با هم به برخی از فعالیت ها و خدمات کارگزاری حافظ نگاهی می اندازیم :

1.انجام سریع معاملات در بورس

کافی است تا شما بخواهید سهمی را بخرید یا این که آن را بفرشید، کارگزاری حافظ در سریع ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهد. بارها دیده ایم که به دلیل خرابی سیستم، افراد از معاملات خود در بورس جا مانده اند و این چیزی است که ما روی آن حساس هستیم. سرعت کارگزاری حافظ ضمانت کیفیت خدمات آن است.

2.ارائه همراه تریدر

همان طور که خود شما می دانید این روزها، تلفن همراه یکی از مهمترین وسایل زندگی افراد شده است و بسیاری از کارها با آن انجام می شود. برای معاملات بورسی هم این قاعده برقرار است و افراد می توانند از طریق موبایل خود مسائل بورسی خود را دنبال کنند. کارگزاری حافظ در این زمینه، یکی از بهترین اپلیکیشن های ترید را ارائه کرده است تا افراد بتوانند آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و سهام خود را دنبال کنند. نرم افزار همراه تریدر کارگزاری حافظ هم به شکل نسخه اندروید و هم به شکل نسخه IOS در دسترس افراد قرار دارد و سهامداران می توانند از آن استفاده کنند.

از طریق این نرم افزار شما می توانید به خوبی سبد یا پرتفوی خود را ببینید، اگر دوست داشتید سهمی را بخرید و بفروشید، نمای بازار را مشاهده کنید و کارهای بسیار دیگری را انجام دهید.

3.سبدگردانی

همان طور که خودتان می دانید سبدگردان کسی است که مدیریت سبد یا پرتفوی سهامدار را بر عهده دارد. یکی از خدماتی که کارگزاری حافظ از طریق مجموعه هدف حافظ انجام می دهد، سبدگردانی است. تیم سبدگردانی کارگزاری حافظ در واقع تیمی از افراد خبره و کارشناس هستند که سعی می کنند سبد سهام افراد سهامدار را به بهترین شکل مدیریت کنند و آنها را به بیشترین سود برسانند.

در کارگزاری حافظ، سبدگردانی یکی از گزینه های خوب برای افرادی است که تجربه یا وقت کافی را جهت فعالیت در بازار بورس ندارند. آنها می توانند مدیریت سبد خود را به تیم سبدگردانی هدف حافظ بسپارند تا آنها را به سود مناسبی برسانند.

4.مشاوره به شرکت های مختلف

یکی از خدمات دیگری که کارگزاری حافظ انجام می دهد، دادن مشاوره به شرکت های گوناگون است. شرکت های مختلفی در بازار وجود دارند که دوست دارند شرایط بازار بورس را درک کنند تا اهداف مالی خود را هر چه بهتر تنظیم کنند و برای همین دنبال اطلاعات مناسبی هستند که به آنها در این موضوع کمک کند.

کارگزاری حافظ با بررسی دقیق و تحلیل های خوب خود همیشه به شرکت های مختلف مشاوره داده است و هم چنین به آنها در مورد نحوه عرضه سهام در بورس کمک کرده است. بورس بازاری است که باید در آن با آگاهی و تحلیل جلو رفت و مشاوره یکی از بهترین راه ها برای افزایش درک از بازار بورس است. کارگزاری حافظ همواره برای مشاوره به شرکت ها پیشرو بوده است. شما می توانید با مراجعه به سایت کارگزاری , لیست شرکت های مطرحی را مشاهده کنید که کارگزاری حافظ به آنها مشاوره می دهد.

5.ارائه گزارش های تحلیلی

مهم ترین چیزی که در بازار بورس می تواند یک سهامدار را به سود سرشار برساند، قدرت تحلیل می باشد. سهامداران باید بتوانند به خوبی روند بازار بورس را تحلیل کنند و دریابند که قرار است چه اتفاقاتی برای سهم هایشان بیفتد. قدرت تحلیل به افراد این امکان را می دهد که به موقع به یک سهم ورود کنند و به موقع از یک سهم خارج شوند تا بیشترین سود را ببرند. در این میان گزارش های تحلیلی و تحلیل های دقیق می تواند کمک بسیار خوبی برای سهامداران می باشد. کارگزاری حافظ همواره تحلیل های مناسب را از سهم ها و شرکت های مختلف بورسی ارائه می دهد و می تواند کمک بسیار خوبی برای افرادی باشد که دنبال تحلیل دقیق مسائل و سهام بورس هستند. هم چنین کارگزاری حافظ، گزارش های روزانه ای را از بازار بورس ارائه می دهد و نشان می دهد که چه سهامی بیشترین تاثیر را در شاخص کل داشته اند(چه مثبت و چه منفی). این گزارش ها برای اشخاص سهامدار بسیار مفید خواهند بود و میتوانند به درک بازار بورس بسیار کمک کنند و باعث می شود تا آنها بتوانند سود بیشتری از بازار بورس بدست آورند.

6.انجام امور مالی

شما در کارگزاری حافظ می توانید به سرعت پول به حساب خود واریز کنید یا این که به سرعت پول خود را از بورس خارج کنید. کارگزاری حافظ، امور مالی وبانکی شما را به سرعت انجام می دهد و باعث می شود تا کارهای شما آسان تر شود و شما در بازار بورس دچار ضرر و زیان نشوید.

7.سامانه فروش سهام عدالت

اگر شما در سامانه سهام عدالت، گزینه روش مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده باشید می توانید سهام خود را از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری حافظ به فروش برسانید. شما می توانید به راحتی در این سامانه، سهام مورد نظر خود را از میان سبد سهام عدالت انتخاب کرده و آنها را از طریق کارگزاری حافظ به فروش برسانید. سعی کنید سهامی را انتخاب کنید که ارزش کمتری دارند و امکان رشد کمتری را در آینده دارند و سهام ارزشمند و با پتانسیل رشد بیشتر را نزد خود نگه دارید.

8.صندوق سرمایه گذاری

یکی دیگر از خدمات بی نظیر کارگرازی حافظ، وجود صندوق های سرمایه گذاری می باشد. صندوق های سرمایه گذاری برای کسانی که تخصص چندانی در امور بورسی ندارند بسیار مناسب می باشد. شما کار خرید و فروش سهام و مدیریت را به یک تیم متخصص در بورس می سپارید و آنها با سرمایه شما به معامله می پردازند. تفاوت صندوق سرمایه گذاری با سبدگردانی در این است که در سبدگردانی شما فقط مدیریت سبد بورسی خود را به یک تیم می سپارید و سهام به نام شما می باشد اما در صندوق سرمایه گذاری، سهام به نام شما نیست و اصلا شما نمی دانید که با پول شما چه معاملاتی در حال انجام شدن است. در صندوق سرمایه گذاری شما واحدهایی از آن را می خرید.

در کارگزاری حافظ سه صندوق سرمایه گذاری با نام های صندوق سرمایه گذاری مشترک حافظ،  صندوق سرمایه گذاری مشترک نیکوکاری و صندوق سرمایه گذاری مشترک افتخار حافظ وجود دارند. هر کدام از این صندوق ها کار سرمایه گذاری در بورس را به بهترین شکل مدیریت و انجام می دهند.

ورود به کارگزاری حافظ چگونه است؟

برای این که در کارگزاری حافظ ثبت نام کنید، باید مانند همه کارگزاری های دیگر ابتدا اطلاعات خود را در سجام وارد نمایید. اگر نمی دانید که چگونه در سجام ثبت نام کنید، می توانید از مقالات گوناگونی که در این باره وجود دارند کمک بگیرید.

اگر در سجام ثبت نام کرده اید می توانید وارد سامانه ثبت نام کارگزاری حافظ شوید.کافی است از طریق لینک زیر نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام کرده و منتظر تماس کارشناسان کارگزاری باشید تا راهنمایی های لازم را جهت تکمیل ثبت نام به شما ارائه نمایند 

ثبت نام در کارگزاری حافظ

در این صفحه  برای ثبت نام، کد ملی و کد امنیتی خود را وارد می کنید. توجه داشته باشید که باید پیش از ثبت نام در کارگزاری حافظ، اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده باشید. پس از وارد کردن کد ملی و کد امنیتی، روی ثبت نام کلیک کنید.

زمانی که به صفحه بعدی می روید، دو گزینه روبروی شما پدیدار می شود. یکی از آنها می گوید که ” در سامانه سجام ثبت نام کرده ام” و دیگری اعلام می کند که “در سامانه سجام ثبت نام نکرده ام”. بنابر شرایط خود یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

اگر شما قبلا در سجام ثبت نام کرده باشید، گزینه اول را انتخاب می کنید. پس از انتخاب این گزینه،دو گزینه احراز هویت شده ام و احراز هویت نشده ام را باید انتخاب کنید

نکته: اگر احراز هویت نکرده باشید، شما می توانید از دو روش حضوری(مراجعه به دفاتر پیشخوان) و غیر حضوری(از طریق الکترونیکی) خود را احراز هویت کنید.

در مراحل بعدی شما باید اطلاعات مورد نظر را در وارد کنید و قدم به قدم کارها را انجام دهید تا کار ثبت نام شما انجام شود.

کارگزاری حافظ | ثبت نام در مشهد

همان گونه که خود شما هم می دانید، مشهد یکی از مهم ترین شهرهای ایران است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند. افراد زیادی در این شهر هستند که می خواهند در بورس، سرمایه گذاری و فعالیت کنند.

برای افرادی که در مشهد هستند، کارگزاری حافظ یکی از بهترین کارگزاری هایی است که می تواند وجود داشته باشد و این کارگزاری می تواند به شهروندان مشهدی بهترین خدمات را ارائه کند. این کارگزاری در مشهد شعبه دارد و افراد می توانند به صورت حضوری در این شعبه حضور یابند و مشکلات خود را مرتفع کنند و یا سوالات خود را بپرسند.

آدرس این کارگزاری در مشهد :  خیابان راهنمایی – سلمان فارسی غربی(رو به روی شیرین) – ساختمان کیان – واحد 9 و 10
تلفن : 05138429983 – 05138429984

افرادی که در مشهد سکونت دارند و می خواهند تا در کارگزاری حافظ ثبت نام کنند، کافی است تا ابتدا در سجام ثبت نام کنند و  سپس به شعبه کارگزاری حافظ در مشهد بروید تا احراز هویت شوید. کار ثبت نام شما به سرعت در دفاتر انجام می شود و کد بورسی شما در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

افرادی که در مشهد هستند پس از ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با شعبه مشهد کارگزاری حافظ تماس بگیرند یا خود حضوری به سراغ آدرس شعبه در مشهد برود تا مشکلشان در سریع ترین فرصت حل گردد.

باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ

همان طور که تا اینجا اشاره شد، کارگزاری حافظ یکی از خوشنام ترین کارگزاری هایی است که همواره خدماتی عالی را به مشتریان خود ارائه داده است. یکی از خدمات بی نظیری که کارگزاری حافظ ارائه می دهد، باشگاه مشتریان است.

باشگاه مشتریان، در واقع مجموعه ای از امکانات برای افراد است که دوست دارند در فضایی آرام و مطمئن به سرمایه گذاری و کسب سود در بورس بپردازند. افرادی که کارت عضویت در این باشگاه را دارند می توانند به راحتی از همه امکانات این باشگاه استفاده کنند. این کارگزاری برای افرادی که در باشگاه مشتریانش ثبت نام می کنند، خدمات بسیار ویژه ای ارائه می دهد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

تالار معاملات اختصاصی: هیچ چیزی بیشتر از یک مکان با امکانات و خدمات مناسب که باعث آسایش خیال و رفع نیازهای شما باشد، به شما کمک نمی کند که در معاملات موفق باشید. تالار معاملات اختصاصی با پیشرفته ترین امکانات، برای اولین بار در مشهد آماده ارائه خدمات به شما می باشد. افرادی که کارت عضویت در این باشگاه را دارند به راحتی می توانند وارد آن شده و از امکانات تحلیل بازار توسط افراد خبره و کارشناس بهره مند شوند.

خدمات اختصاصی مشاوران، تحلیل گران و معامله گران خبره : تحلیل گران متخصص بازار  و دارای چندین سال تجربه همواره در کنار شما هستند و شما می توانید از مشاوره آنها استفاده کنید و ریسک معاملات خود را پایین بیاورید. خود این افراد در بورس معامله می کنند و به همین خاطر به خوبی قلق های سرمایه گذاری را میشناسند. مشورت گرفتن از کارهایی است که افراد حرفه ای و باهوش انجام می دهند. این خدمات اختصاصی به خوبی به شما یاد میدهد که چگونه سرمایه گذاری کنید، در چه مواقعی خرید کنید و  یا بفروشید و جریان کلی بازار بورس را درک کنید. شما از طریق مشورت با حرفه ای های بازار می توانید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید و بتوانید درکی عمیق تر نسبت به بازار بورس پیدا کنید.

امکان استفاده از پلتفرم بدون قطعی : قطعی پلتفرم و سیستم در حین معامله یکی از شایع ترین مسائل در کارگزاری ها است. گاهی اوقات حتی سیستم کارگزاری های مطرح و بنام هم با کندی سرعت در هسته خود مواجه می شوند  یا حتی قطع می شوند(یا به اصطلاح هنگ می کنند) و این هم به دلیل تعداد بالای استفاده کنندگان از سیستم و شلوغی آن می باشد.

خوبی کارگزاری حافظ در این است که سیستم با سرعت عالی و به صورت همیشگی جوابگوی افراد است و هیچ نگرانی ای از این بابت وجود ندارد و خیال شما از این بابت کاملا آسوده و راحت خواهد بود. ما بهترین پلتفرم معاملاتی را در اختیار معامله گران یا تریدرها قرار می دهیم و آنها می توانند تمام تمرکز خود را روی معاملات خود بگذارند.

ویژگی انجام سریع معاملات برای افراد معامله گر حرفه ای خیلی مهم است چون بعضی مواقع، سهام مهمی در عرض چند دقیقه خرید و فروش می شود و اگر سیستم در اینجور زمان ها کند یا قطع بشود می تواند باعث از دست رفتن فرصت هایی طلایی گردد که سود سرشاری در آن خوابیده است.

ما سعی کردیم بهترین خدمات باشگاه مشتریان را  برای شما فراهم کنیم تا به جز رشد سرمایه تان هیچ دغدغه دیگری نداشته باشید.

دوره های آموزشی سطح حرفه ای رایگان : زمانی که وارد باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ می شوید، می توانید بهترین دوره های آموزشی را بگذرانید. این آموزش ها بسیار حرفه ای می باشند و باعث می شوند تا شما کلیات و جزییات بورس را به خوبی درک کنید. آموزش های باشگاه مشتریان باعث می شود تا شما در تحلیل مسائل بازار بورس قوی شوید و بتوانید معاملاتی بسیار پرسود داشته باشید. این آموزش ها در باشگاه مشتریان به صورت رایگان انجام می شود و شما را به یک فرد حرفه ای در بورس تبدیل می کند.

دوره های آموزشی باشگاه مشتریان، تجربیات بی نظیری را از بازار بورس برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا دیگر از نوسانات بازار بورس هراس نداشته باشید.

خدمات کوچینگ و روانشناسی : بهترین شخص برای معامله و تصمیم گیری برای سرمایه، خود شما هستید. لذا علاوه بر تحلیل گران و مشاوران بازار سرمایه، روانشناسان و کوچ های حرفه ای آماده برگزاری جلسات در جهت تسهیل گری در تصمیمات بورسی شما هستند. شما می توانید ماهی یک بار به صورت رایگان از مشاوره های بهترین کوچ ها و تحلیل گرهای بازار استفاده کنید و جواب سوال های ذهنی خودتان رو دریافت کنید. افراد موفق همیشه به سلامت روانی خود اهمیت زیادی میدهند و برای همین، خدمات باشگاه مشتریان این امکان رو فراهم کرده تا اعضا با بهترین روانشناسان جلسه داشته باشند و سطح استرس و اضطراب خودشان را  نسبت به مسائل مالی پایین بیاورند و  با تمرکز به سمت موفقیت مالی حرکت کنند. داشتن یک ذهن آرام نه تنها باعث موفقیت در بازار بورس می شود که در همه جا باعث رشد و شکوفایی شما می شود. یادتان باشد که بازار بورس، بازارای پرنوسان است و برای همین ممکن است به شما استرس وارد کند. باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ با ایجاد خدمات کوچینگ و روانشناسی سعی می کند تا به شما کمک کند همیشه آرام باشید و از استرس ها به دور باشید. یک ذهن شلوغ و هیجان زده نمی تواند به خوبی تصمیم بگیرد و ممکن است اشتباهات مهیبی را انجام دهد و برای همین است که کارگزاری حافظ برای سلامت روان شما در بازار بورس اهمیت زیادی قائل است.

خدمات اسپای (شامل ماساژ، جکوزی، استخر، سونا) : همه ما می دانیم که نشستن طولانی مدت و کار با سیستم به مرور بدن و روان انسان را خسته می کند. شما نیاز دارید تا این خستگی را رفع کنید  و با انرژی معاملات خود را انجام دهید. استفاده از خدمات اسپای در یک محیط کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل، به شما کمک می کند تا خستگی روز از بدن شما خارج شود و شما به خوبی برای حضور در بازار فردا آماده شوید و با نهایت شادابی و تندرستی به سمت جلو حرکت کنید و به سود در بازار بور برسید.

باشگاه بدنسازی VIP: چرا کارگزاری حافظ ادعا می کند جزء بهترین هاست را می توانید در اینجا بفهمید. این کارگزاری از هیچ موضوعی غافل نشده است و نه تنها برای روان شما برنامه ریزی کرده است بلکه برای بدن شما هم برنامه دارد. برای همین است که باشگاه بدنسازی VIP در خدمت شما قرار دارد. شما برای این که در بورس بتوانید سود خوبی کسب کنید، باید انرژی بدنی بالایی داشته باشید و به همین دلیل باید بدن آماده ای داشته باشید. استفاده از باشگاه بدنسازی به شما کمک خواهد کرد تا در بهترین شرایط فیزیکی و روانی، خود را برای معاملات بعدی خود آماده کنید. شما با نشان دادن کارت عضویت خود در باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ می توانید به راحتی و به صورت رایگان، از امکانات باشگاه VIP استفاده کنید و خود را برای دوندگی در بازار بورس آماده کنید.

خدمات پارکینگ اختصاصی: همیشه دیده اید که در جاهای پررفت و آمد، مشکل پارکینگ وجود دارد و برای همین است که باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ، پارکینگ اختصاصی ارائه می دهد. پارکینگ این باشگاه، با ظرفیتی بالا در نظر گرفته شده است که همه روزه در ساعات کار بازار، آماده خدمت رسانی به شما می باشد. شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ بگذارید و وارد مجموعه کاری شوید تا با انرژی به معاملات خود بپردازید.

خدمات کارواش: ماشین ها مدام برا اثر رفت و آمد کثیف می شوند و به همین دلیل، سرویس کارواش باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ در مشهد بهترین خدمت را به شما ارائه می دهد تا شما بتوانید در کمترین زمان، ماشین خود را تمیز کنید. هر زمان که اعضای باشگاه بخواهند می توانند درخواست بدهند تا ماشینشان در اسرع وقت تمیز شود و با خیال راحت آن را پس از تمیز شدن تحویل بگیرند.

خدمات کافی شاپ: باز هم تاکید می کنیم که کارگزاری حافظ در مشهد فکر همه چیز را کرده است تا افراد در فضایی آرام و سالم به معاملات بورسی بپردازند و روند بازار بورس را تحلیل کنند. برای همین است که در این باشگاه، کافی شاپی زیبا وجود دارد تا افراد برای خوردن نوشیدنی وارد آن شوند و انرژی تازه ای بگیرند. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی ها مانند قهوه و چایی وجود دارد و افراد می توانند در کنار نوشیدن آنها به بررسی معاملات بورسی خود نیز بپردازند. فضای بسیار شیک و آرام کافی شاپ به شما حس آرامش خواهد داد و باعث می شود انرژی شما مضاعف شود.

بسته های تحلیلی ماهانه و سالانه: یکی از خدمات بسیار عالی باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ، ارائه پکیج های تحلیلی به صورت ماهانه و سالانه می باشد. این پکیج ها روند صعود یا نزول بازار و سهام را به خوبی برای شما تحلیل می کند و شما با استفاده از این پکیج و بسته ها می توانید تحلیل کنید که بازار در حال حرکت به چه سمتی است و قرار است در آینده در بورس چه اتفاقاتی بیفتد. در ارائه این بسته های تحلیلی ماهیانه و سالیانه از بهترین تحلیل گران بازار و از دانش روز استفاده می شود. استفاده از این پکیج ها قدرت تحلیل شما را بسیار بالا خواهد برد و شما را به یک معامله گر حرفه ای تبدیل می کند.

کارگزاری حافظ در مشهد | سامانه آنلاین پلاس

سامانه آنلاین پلاس کارگزاری حافظ، سامانه خرید و فروش و سرویس دهی کارگزاری حافظ در مشهد می باشد که افراد جهت انجام معاملات خود از آن استفاده می کنند. این سامانه دارای ویژگی های بی نظیری است و به سرعت کارهای معاملاتی افراد را انجام می دهد. در این سامانه ابزارهای زیادی برای تسهیل امور معاملات سهام شما وجود دارد. یکی از ویژگی هایی که این سامانه معاملاتی را متمایز می کند، سرعت بی نظیر آن می باشد که به سرعت سفارشات خرید و فروش شما را ثبت می کند و دیگر کارهای مالی شما را نیز به سرعت انجام می دهد.

ابزارک های زیادی در این سامانه وجود دارند که هر کدام از آنها برای کاری استفاده می شوند. از جمله ابزارک های این سامانه می توان به ابزارک ارسال سفارش، نمای بازار، دیدبان، سبدبان، وضعیت سفارشات، جزییات نماد، شرکت های هم گروه، سابقه معاملات، اطلاعات بنیادی، اطلاعات حقیقی و حقوقی، پرتفوی لحظه ای، پرتفوی سپرده گذاری و دیگر موارد را نام برد.

اینستاگرام سهمیران

همان گونه که شما هم می دانید شبکه های اجتماعی این روزها نقشی مهم را در زندگی و ارتباطات ما بازی می کنند. شبکه های اجتماعی در آموزش و امور بورسی نیز نقشی اساسی ایفا می کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در کشور ما می تواند نقشی اساسی در آموزش بورس و اطلاع رسانی آن داشته باشد.

 در این میان سهمیران نیز از قافله شبکه های اجتماعی عقب نمانده است و در اینستاگرام صفحه ای ایجاد کرده است تا با افراد در ارتباط باشد. آدرس این صفحه @sahmiran_ir می باشد. شما می توانید در این صفحه اینستاگرامی از آخرین اخبار و اطلاعات بورس و هم چنین خدمات کارگزاری حافظ در مشهد و مجموعه سهمیران آگاه شوید.

در این صفحه اینستاگرام، پست های مختلفی وجود دارند. بعضی از این پست ها اطلاع رسانی درباره انواع سهام می باشد. برای مثال، تاریخ عرضه های اولیه به سرعت در این پیج قرار می گیرد تا افراد برای خرید آنها اقدام کنند. بعضی از این پست ها، پست های آموزشی است و مفاهیم بورسی را آموزش می دهد تا اطلاعات افراد را نسبت به بورس بالاتر ببرد. تعدادی از پست ها نیز درباره دوره های آموزشی سهمیران می باشد که افراد در صورت تمایل می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند تا بتوانند به فردی آگاه و خبره در بورس تبدیل شوند. هم چنین در این صفحه، سبدهای پیشنهادی سهام برای هر ماه اعلام می شود که افراد می توانند از این سبدها استفاده کنند و سود مناسبی کسب کنند.

هم چنین سهمیران در تلگرام هم کانالی فراهم کرده است تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. آدرس این کانال همان آدرس اینستاگرام یعنی @sahmiran_ir می باشد و شما می توانید با عضو شدن در این کانال، اطلاعات بسیار خوبی را برای معاملات خود در بورس بدست آورید.

آدرس کارگزاری حافظ در مشهد

همان طور که پیش تر گفته شد، مشهد یکی از کلان شهرها و مهم ترین شهرهای ایران است و بنابراین بورس هم در آن جایگاه ویژه ای دارد.بورس مشهد یکی از مهم ترین بورس های ایران است و هزاران معامله گر در شهر مشهد حضور دارند که معاملات وسیع و بزرگی انجام می دهند.

از آنجایی که شهر مشهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین کارگزاری حافظ در مشهد در آن نمایندگی دارد و به مشتریان خود به صورت حضوری خدمت رسانی می کند. آدرس این کارگزاری در مشهد :  خیابان راهنمایی – سلمان فارسی غربی(رو به روی شیرین) – ساختمان کیان – واحد 9 و 10
تلفن : 05138429983 – 05138429984

. افراد اگر کاری دارند که باید در کارگزاری حافظ در مشهد حضور پیدا کنند می توانند به این آدرس مراجعه کرده و از سرویس های شعبه مشهد استفاده کنند. کارکنان موجود به سرعت به سوالات و مشکلات شما رسیدگی می کنند.

کارگزاری حافظ  در مشهد چگونه است؟

کارگزاری حافظ در مشهد یکی از بهترین کارگزاری هایی است که سالهاست در بازار بورس فعالیت می کند. این کارگزاری همواره توانسته رتبه بالایی را در خدمت رسانی به افراد سهامدار بدست آورد.

مشتریان همیشه از سرعت انجام معاملات این کارگزاری راضی بوده اند و خیلی کم پیش آمده است که شکایتی از آن داشته باشند. کارگزاری حافظ همواره سعی کرده است تا بهترین ها را برای سهامداران خود فراهم کند.

مشتریان کارگزاری حافظ در مشهد همواره از خدمات بی نظیر این کارگزاری راضی بوده اند چون هر گونه فعالیتی را می توانند از طریق کارگزاری حافظ دنبال کنند.

اگر افراد دوست دارند تا سهام عدالت خود را به فروش برسانند می توانند از طریق این کارگزاری و سامانه سهام عدالت آن اقدام کنند و اگر افراد دوست دارند تا از معاملات برخط استفاده کنند این امکان باز هم برای آنها در کارگزاری حافظ در مشهد فراهم است.

مشتریان حافظ همیشه از عملکرد کارگزاری حافظ رضایت داشته اند و برای همین است که این کارگزاری جزء بهترین ها می باشد. مشتریان از این که می توانند به سرعت کار واریز و یا برداشت وجه خود را در سامانه های کارگزاری حافظ انجام دهند کمال رضایت را دارند و این یکی از ویژگی های بسیار خوب این کارگزاری است. سرعت سیستم معاملاتی کارگزاری حافظ در مشهد بدون شک یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن می باشد. بارها مشاهده شده است که افراد به دلیل سرعت کند از کارگزاری ها گله داشته اند و کارگزاری حافظ با افتخار خود را در این زمینه جزء بهترین ها می داند و مشتریان هم به این موضوع اذعان می کنند.

مشتریان از صندوق های سرمایه گذاری این کارگزاری استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند و هم چنین خیلی از سهامداران مشتری، سبد بورسی خود را به دست سبدگردان های کارگزاری حافظ می سپارند و مطمئن هستند که آنها سود خوبی را برایشان به ارمغان می آورند. تیم سبدگردانی کارگزاری حافظ از افراد مجرب و متخصص بازار بورس تشکیل شده است و بهترین سودها را برای مشتریان خود به ارمغان می آورند. آنها با دقت سهام بازار بورس را زیر نظر دارند و سعی می کنند بیشترین سود را برای سبدهای بورسی سهامداران به ارمغان بیاورند.

علاوه بر این ها، مقالات و ویدئوهای آموزشی کارگزاری حافظ در مشهد و مجموعه سهمیران به عنوان نماینده آن، یکی دیگر از چیزهایی است که مشتریان از آن رضایت دارند. افراد در شبکه های اینستاگرام و تلگرام مجموعه سهمیران، تازه ترین اخبار بورس را دریافت می کنند و تحلیل های بازار بورس را مشاهده می کنند.

یکی از مهم ترین چیزهایی که در کارگزاری حافظ در مشهد برای مشتریان فراهم شده است و مشتریان سهامدار نیز از آن رضایت زیادی دارند، دوره ها و کلاس های آموزشی می باشد که باعث می شود تا سهامدارن به تحلیلگرانی حرفه ای تبدیل شوند. در کارگزاری حافظ در مشهد برای همه افراد از تمام قشرها آموزش فراهم می باشد و همین موضوع باعث جلب مشتریان زیادی شده است.

سخن آخر

کارگزاری حافظ در مشهد و نماینده آن یعنی مجموعه سهمیران همیشه سعی کرده اند بهترین خدمات را برای مشتریان خود فراهم کنند. سرعت بالا، سامانه معاملاتی مجهز، پشتیبانی و جوابگویی و آموزش صحیح از جمله مواردی است که باعث می شود کارگزاری حافظ مجموعه ای قدرتمند به حساب آید. مشتریان این کارگزاری می توانند با خیال راحت به سهامداری و ترید خود در بازار مالی بورس بپردازند و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. اگر هم مشتریان احساس کردند که مشکلی وجود دارد می توانند از طریق سایت، شبکه های اجتماعی و یا شماره ها تماس شرکت کارگزاری حافظ مطرح کنند تا در اولین فرصت به آنها جواب داده شود.

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp