ورود و ثبت نام

بورس جایی است که در آن اوراق بهادار خرید و فروش می شود و افراد سعی می کنند تا با خرید و فروش این اوراق که مهم ترین آنها سهام هستند به سود دست یابند. برای همین است که خیلی اوقات شما هر چه سریع تر سهمی را بخرید یا بفروشید سود بیشتری خواهید کرد و می توانید معاملات بهتری را انجام دهید. در این مقاله درباره این توضیح داده شده است که چگونه در صف فروش اول باشیم.

صف فروش چیست؟

قبل از آن که یاد بگیرید که چگونه در صف فروش اول باشید باید با برخی از اصطلاحات بورس آشنا شوید. یکی از این اصطلاحات، صف فروش می باشد.

صف فروش زمانی که است که افراد می خواهند تا هر چه زودتر سهم خود را بفروشند بنابراین با پایین ترین قیمت ممکن سهم را برای فروش می گذارند و از آن سود نیز خریداری برای این سهم وجود ندارد. در واقع صفی طولانی از سهامدارن تشکیل می شود که می خواهند سهم خود را بفروشند و برای همین است که آن را صف فروش می گویند.

صف فروش بدون شک باعث پایین آمدن قیمت می شود و این موضوع بسیار واضح است. دلیل آن هم اینست که عرضه سهم زیاد شده و از آن سو تقاضایی برای آن وجود ندارد بنابراین بر طبق قانون عرضه و تقاضا از قیمت و ارزش سهم کاسته می شود.

چرا صف فروش ایجاد می شود؟

دلایل مختلفی برای تشکیل صف فروش وجود دارد. از میان این دلایل می توان به جو روانی بازار یا پیرامون سهم، اخبار بیرون آمده از سهم، ضرردهی سهم  و دیگر دلایل می باشد.

هر کدام از این دلایل می توانند باعث شوند تا سهامداران به این تحلیل برسند که هر چه سریع تر سهم خود را بفروشند تا سود خود را حفظ کنند و ضرر کمتری ببینند. خیلی از افراد دوست دارند تا در صف خرید یا فروش اول باشند تا در بورس به سود بیشتری دست یابند.

مطمئنا فردی که به این تحلیل می رسد که به زودی روند نزولی سهمش شروع می شود دوست دارد تا هر چه سریع تر سهمش را به فروش برساند تا سود بیشتری بدست آورد. برای همین است که خیلی ها می خواهند تا در صف فروش جزء اولین نفرات باشند. اما آیا واقعا می توان جزء نفرات اول صف فروش بود؟

چگونه در صف فروش اول باشیم؟

برای این که در صف های فروش جزء نفرات اول باشید شما چند راه پیش رو دارید:

1.سفارش خود را در اولین فرصت و به صورت دستی ثبت کنید:

خیلی ها سعی می کنند تا به صورت دستی سفارش خود را ثبت کنند. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید پس باید بدانید که چند دقیقه قبل از شروع ثبت سفارشات، قیمت سهم خود را معین کنید و چند ثاینه پیش از شروع ثبت سفارش ها آن را ارسال کنید تا ثبت شود. از ثبت شدن سفارش خود مطمئن شوید. چندین پیش نویس از سفارش خود تهیه کنید و همه ارسال کنید. هم چنین قیمت خود را در پایین ترین مقدار قرار دهید.

برای مثال اگر ساعت شروع ثبت معاملات 8:30 است شما از ساعت 8:29:30 اقدام به ارسال سفارشات خود کنید.

البته این مورد برای زمانی است که شما می خواهید در روز قبل تصمیم گرفته اید که برای فردا اقدام به فروش سهم کنید و اگر در طول روز می خواهید این کار را انجام دهید زیاد فرقی ندارد و نیازی نیست که به ثانیه ها هم توجه کنید. شلوغ نبودن کارگزاری اهمیت زیادی دارد و همیشه سعی کنید تا برای این کارها از کارگزاری خلوت تر و سریع استفاده کنید. سعی کنید در دو یا چند کارگزاری ثبت نام کنید تا در این مواقع کارتان راحت باشد.

نکته : روش دستی خیلی از اوقات نمی تواند نیاز شما را برای نفر اول بودن در صف فروش بورس تامین کند.

2.ربات سرخط زن:

حتما نام ربات سرخط زن در بورس به گوش شما خورده است و شما می دانید که از این ربات برای ثبت سریع و دقیق سفارشات خرید و فروش استفاده می شود. ربات سرخط زن در واقع نرم افزاری است که از شما تقلید می کند و بسیار سریع تر کار کلیک و ثبت سفارشات خرید و فروش در بورس را انجام می دهد. این ربات ها می توانند هر چه سریع تر کار ثبت سفارش فروش شما را انجام دهند و شما را جزء نفرات اول صف فروش قرار دهند.

شما می توانید این ربات ها را به صورت رایگان یا پولی دریافت کنید. حتما در هنگام خرید یا دانلود این ربات ها از اعتبار فروشنده مطمئن شوید. کار کردن با این ربات ها راحت است و شما می توانید انواع سفارشات خرید و فروش خود را با آنها انجام دهید چون بعضی از این ربات ها برنامه هایی برای کلاهبرداری از پرتفوی شما هستند.

سرور بورس:

کامپیوتر شما دارای سرعتی محدود است و همین باعث می شود تا ثبت سفارش خرید یا فروش شما چندان سریع نباشد. اگر می خواهید تا در صف خرید یا صف فروش جزء نفرات اول باشد و سود بیشتری در بورس به دست آورید باید دارای سرعت های بالاتری در اینترنت باشید.

اگر فکر می کنید که عده از سهامداران به طور اتفاقی جزء نفرات اول صف های خرید یا فروش در بورس هستند باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. در ثبت سفارشات حتی میلی ثانیه هم مهم هستند و برای همین است که سرورهای قدرتمند و سریعی وجود دارد که به آنها سرور بورس می گویند و کارهای معاملاتی سهامداران را به سرعت انجام می دهند.

سرور بورس از طریق وصل کردن شما به اینترنتی سریع و قدرتمند، کار ثبت سفارش خرید و فروش شما را به سرعت انجام می دهد. سرور بورس در واقع همان کامپیوتر شخصی شما است که به اینترنتی نامحدود و پرسرعت وصل می شود.

خرید سرورهای بورس

سرورهای مجازی بورس را می توان خریداری کرد و با سرعت های بالای آن، در صف های خرید و فروش جزء نفرات اول بود.  شما برای سرخطی زدن در صف فروش، صف خرید و یا خرید عرضه اولیه نیاز به سرعتهای بالا و پینگ پایین دارید. برای همین است که شما نیاز به سرورهای پرسرعت بورس دارید.

شرکت های زیادی وجود دارند که این سرورها را ارائه می دهند و شما می توانید آنها را تهیه کرده و با کامپیوتر و موبایل خود در صف های خرید و فروش اول باشید(شما با وصل شدن به این سرورها به سرعت های بسیار بالایی دسترسی دارید). اصلا نگران نحوه کار با این سرورها نباشید چون کار کردن با آنها بسیار راحت است و شما قادر خواهید بود به راحتی با یادگیری چند نکته کارهای سرخطی زدن خود را انجام دهید.

نتیجه گیری

هر چقدر که شما در بورس، سفارش های خرید یا فروش خود را سریع تر ثبت کنیدو جزء نفرات اول باشید سود بیشتری خواهید داشت. یکی از موقعیت هایی که افراد دوست دارند تا در آن هر چه سریع تر سفارش خود را ثبت کنند، صف فروش می باشد. صف های فروش زمانی تشکیل می شود که سهامداران یک سهم اقدام به فروش می کنند و از آن سود نیز خریداری وجود ندارد یا بسیار اندک هستند.

صف فروش بدون شک باعث پایین آمدن قیمت می شود بنابراین افراد دوست دارند هر چه سریع تر این سهم را بفروشند و سود خود را حفظ کنند و از ضرر خود جلوگیری کنند.

برای این که جزء نفرات اول در صف فروش باشید شما می توانید از طریق دستی اقدام کنید یا این که از ربات های سرخطی استفاده کنید.

بهترین راه حل اما استفاده از سرورهای بورس است که کامپیوتر یا موبایل شما را به سرورهایی با سرعت بسیار بالا وصل می کنند و شما می توانید با آنها هر چه زودتر درخواست فروش خود را برای کارگزاری ارسال کنید. شما می توانید انواع سرورهای بورس را در اینترنت خریداری کنید. با توجه به هزینه ای که می توانید انجام دهید می توانید سرور مناسب خود را تهیه کنید. طبعا هر چقدر که بیشتر هزینه کنید سرور سریع تری خواهید داشت.

سهمیران

سهمیران شعبه ای از کارگزاری حافظ است. اگر شما دوست دارید در یک کارگزاری سفارشات فروش یا خرید خود را ثبت کنید که سرعت بالایی داشته باشد و هیچ وقت هم دچار وقفه نشود می توانید کارگزاری حافظ را به عنوان گزینه ای عالی در نظر داشته باشید.

پلتفرم کارگزاری حافظ به سرعت سفارشات خرید یا فروش شما را به کارگزاری می فرستد و شلوغی هیچ تاثیری روی آن ندارد. یادتان باشد که انتخاب یک کارگزاری مناسب و پرسرعت می تواند در شرایط حساس مانند صف های خرید و فروش بسیار به سود شما باشد.

خود مجموعه سهمیران هم با آموزش، به شما یاد می دهد که چه زمانی از صف های فروش دوری کنید و چه زمانی وارد یک صف فروش شوید. شما با آموزش های عالی سهمیران قادر خواهید بود تا به خوبی صف های خرید و فروش  را پیش بینی کنید و با تحلیل های مناسب بهترین معاملات را انجام دهید. همیشه یادتان باشد که در بازار پرنوسان بورس، آموزش اصولی اهمیت زیادی دارد و بنابراین سهمیران می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. با سهمیران شما تبدیل به معامله گری ماهر و تحلیلگر تبدیل خواهید شد که می داند چگونه باید در بورس رفتار کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۶ از ۵
مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp