ورود و ثبت نام

همان گونه که خودتان می دانید معاملات در بورس از طریق کارگزاری ها انجام می شود. کارگزاری ها تحت نظر سازمان بورس فعالیت می کنند و در واقع کارگزاری ها واسطه معاملات افراد هستند. انها هزینه معاملاتی خود را با برداشتن کارمزد اندک از هر معامله برمی دارند. در این مقاله لیست کارگزاری های برتر بورس آورده شده اند تا شما بتوانید انتخاب بهتری در هنگام تعیین کارگزاری یا تغییر آن داشته باشید.

لیست کارگزاری های برتر بورس

در زیر بهترین کارگزاری ها آورده شده اند:

1.کارگزاری مفید:

بدون شک یکی از بهترین کارگزاری های کشور، کارگزاری مفید است. بیشترین حجم معاملات بورسی در این کارگزاری انجام می شود. این کارگزاری سرعت بسیار خوبی دارد و هم چنین نرم افزارهای خوبی به افراد برای معامله کردن ارائه می دهد. این کارگزاری در بسیاری از نقاط کشور ، شعبه دارد و از این طریق به افراد خدمت رسانی می کند. هم چنین این کارگزاری دارای پشتیبانی بسیار خوبی است و در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ممکن به موضوع شما رسیدگی می شود. این کارگزاری در سال 1373 تاسیس شده است و تابحال توانسته خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود عرضه کند. این کارگزاری هم چنین یک نرم افزار حرفه ای را در اختیار تریدرها قرار می دهد که با آن می توان انواع تحلیل ها را انجام داد و از ابزارهای آن به خوبی استفاده کرد.

اگر دوست دارید تا یک کارگزاری خوب و مطمئن با سرعت مناسب را انتخاب کنید می توانید کارگزاری مفید را انتخاب کنید.

2.کارگزاری آگاه :

یکی دیگر از کارگزاری های برتر کشور ، کارگزاری آگاه است که به خوبی توانسته به مشتریان خود خدمت رسانی کند. این کارگزاری در سال 1384 تاسیس شده است و حالا جزء بهترین کارگزاری های بورس می باشد که اعتبار خوبی هم دارد.

نرم افزار ترید این کارگزاری، آساتریدر نام دارد که می توان ان را بر روی انواع گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ ها قابل استفاده است. این کارگزاری انواع خدمات را انجام می دهد که یکی از آنها خدمات آفلاین است. افرادی که زیر دیپلم هستند یا زیر 18 سال دارند می توانند از معاملات آفلاین برای خرید عرضه های اولیه یا دیگر سهم ها استفاده کنندو از این طریق در بورس به معامله گری بپردازند.

کارگزاری آگاه هر چند که یک بار برایش مشکلی پیش آمد و یکی از سرورهایش سوخت اما همچنان یکی از بهترین هاست و می توان از آن به عنوان گزینه خوب جهت ثبت نام یا تغییر کارگزاری نام برد.

 

3.کارگزاری فارابی:

بدون شک افرادی که در کارگزاری فارابی معامله گری می کنند و دست به خرید و فروش سهام می زنند از این کارگزاری راضی هستند چون این کارگزاری هم نرم افزار ترید بسیار خوبی دارد و هم سرعت بسیار بالایی را در اختیار معامله گر قرار می دهد. این کارگزاری که در سال 1387 شروع به کار کرده حالا توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود. از جمله مزایای این کارگزاری می توان به سرعت بسیار بالای انجام معاملات، تجربه کاربری راحت و بروزرسانی مداوم اطلاعات در سامانه اشاره کرد.

این کارگزاری ها در پشتیبانی از مشتری ها و سیستم خرید و فروش عالی عمل می کند و هیچ وقت دچار توقف یا همان هنگی نمی شود. شما می توانید به خوبی با نرم افزار معاملاتی این کارگزاری کار کنید.

4.کارگزاری مبین سرمایه:

یکی دیگر از کارگزاری های برتر کشور ، کارگزاری مبین سرمایه است که خدماتی بسیار عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این کارگزاری در سال 1387 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس گردید و در سال 1388 ثبت شد.

این کارگزاری انواع خدمات را برای انجام معاملات اوراق بهادار، معاملات آتی، معاملات بورس کالا و معاملات بورس انرژی ارائه می دهد. نرم افزار ترید این کارگزاری با نرم افزار کارگزاری مفید یکی است و شما می توانید به سرعت معاملات خود را پیش ببرید.

شما می توانید به خوبی و به سرعت انواع سهام یا دیگر دارایی ها را در کارگزاری مبین سرمایه خرید و فروش کنید.

5.کارگزاری صباتامین:

کارگزاری صباتامین دارای ربع قرن تجربه است و یکی از کارگزاری های برتر بورس است. از طریق این کارگزاری می توان انواع معاملات را انجام داد. این کارگزاری یکی از بهترین کارگزاری های بورس است و شما می توانید با آن سرعت بالایی را تجربه کنید و از طریق سامانه آن به خوبی معاملات خود را پیش ببرید.

از مزیت های این کارگزاری می توان به سرعت بالا و عالی اشاره کرد که باعث می شود تا شما سفارشات خود را به سرعت ثبت کنید. هم چنین کار کردن با سامانه این کارگزاری بسیار راحت است.

6.کارگزاری حافظ :

یکی دیگر از کارگزاری های برتر کشور، کارگزاری حافظ است که سالهاست جزء یکی از بهترین ها می باشد. این کارگزاری که مرکز اصلی آن در شهر مشهد قرار دارد سرعت بسیار خوبی دارد و خدماتی بسیار عالی را به مشتریان خود عرضه می کند. اگر می خواهید در یک کارگزاری ثبت نام کنید یا این که کارگزاری خود را تغییر دهید کارگزاری حافظ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

این کارگزاری 16 سال در زمینه معاملات بورس فعالیت دارد و سامانه معاملاتی بسیار خوبی دارد که می توان با آن به سرعت کارهای معاملاتی خود را انجام داد. این کارگزاری دارای سرمایه ثبتی 500 میلیارد ریالی است و توانسته با اخذ رتبه الف یکی از بهترین کارگزاری های کشور شود.

7.کارگزاری بانک پاسارگارد:

کارگزاری بانک پاسارگارد یکی دیگر از کارگزاری های عالی و برتر بورس در کشور است که می توان با ثبت نام در آن معاملات بورسی خود را به سرعت انجام داد. این کارگزاری در سال 1385 تاسیس شده است و در حال حاضر 15 سال سابقه دارد و بدون شک یکی از سریع ترین کارگزاری های بورس است. این کارگزاری در شهرهای مختلف شعبه دارد و به خدمت رسانی مشغول است.

این کارگزاری دارای سامانه معاملاتی بسیار خوب و منحصربفردی است که پاسارگار تریدر نام دارد و افراد با استفاده از آن می توانند معاملات خود را با سرعت انجام دهند. علاوه بر امنیت و سرعت بالا، این سامانه امکانات بسیار خوبی چون معاملات شرطی،فیلترنویسی ، شخصی سازی صفحه کاربری و دیگر موارد را در اختیار معامله گر قرار می دهد تا اشخاص به راحتی بتوانند با استفاده از آن کارهای خود را در بورس پیش ببرند.

8.کارگزاری نهایت نگر:

خیلی ها با این کارگزاری آشنا نیستند اما این کارگزاری جزء کارگزاری های بسیار خوب و برتر بورس است و افراد زیادی از طریق آن معاملات خود در بازار بورس را پیش می برند.

این کارگزاری در سال 1388 به ثبت رسید و شرکتی است که کاملا خصوصی اداره می شود. از جمله خدمات این کارگزاری می توان به ارائه انواع معاملات بورسی(بورس اوراق بهادار، کالا، انرژی) و خدمات مالی و مشاوره نام برد. این کارگزاری علاوه بر ارائه بستری به افراد برای انجام معاملات خود نیز بازارگردانی می کند و به افراد خدمات مشاوه ای و مالی نیز عرضه می کند.

نتیجه گیری

کارگزاری های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که هر کدام سابقه خودشان را دارند. در این میان برخی کارگزاری ها بهتر هستند و برای همین کارگزاری های برتر بورس به شمار می روند. از جمله این کارگزاری های برتر می توان به کارگزاری مفید، کارگزاری فارابی، کارگزاری آگاه، کارگزاری حافظ، کارگزاری صباتامین، کارگزاری مبین سرمایه، کارگزاری بانک پاسارگارد و کارگزاری نهایت نگر اشاره کرد.

این کارگزاری هر کدام دارای یک سامانه معاملاتی سریع و قدرتمند هستند که افراد با آن می توانند به خوبی در بورس به معامله گری بپردازند. هم چنین این کارگزاری ها اطلاعات را به روز به مشتری ها عرضه می کنند و امکانات مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهند تا با استفاده از آنها به تحلیل و بررسی بهتر بازار بورس بپردازند. در این مقاله درباره هر کدام از این کارگزاری ها توضیحاتی داده شد. یادتان باشد که داشتن یک کارگزاری سریع و مناسب می تواند به شما کمک کند تا سود بیشتری از بازار بورس نصیب خود کنید پس در انتخاب کارگزاری خود دقت کنید.

سهمیران

سهمیران به عنوان شعبه ای از کارگزاری حافظ سالهاست که در زمینه آموزش و تحلیل بورس فعالیت دارد. بورس همیشه نوسان دارد و نزولی و صعودی می شود. برای این که بتوانید در این بازار پرنوسان سود ببرید باید آموزش ببنید و در معامله گری در بورس مهارت پیدا کنید. متاسفانه خیلی ها سرمایه خود را به بازار بورس می آورند و دچار ضرر می شوند. خیلی از این افراد اگر فقط چندین نکته معاملاتی را بلد باشند هرگز دچار ضرر یا حداقل ضرر آنچنانی نمی شوند و سودشان هم بیشتر خواهد شد.

شما با آموزش های سهمیران به خوبی قادر خواهید بود تا در بازار بورس انواع سهام را تحلیل کنید. هر چقدر که تحلیل شما قوی تر باشد معاملات شما هم پرسودتر و بهتر خواهد بود. سهمیران با اساتید مجرب خود و دوره های آموزشی عالی خود شما را به سطحی از مهارت می رساند که بتوانید به خوبی آینده یک سهم را پیش بینی کنید.

در کنار تحلیل کردن، سهمیران مدیریت ریسک را نیز به شما یاد می دهد که از اهمیت زیادی برخوردار است. با مدیریت ریسک و استراتژی مناسب در بورس شما ضرر خود را به حداقل می رسانید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp