ورود و ثبت نام

رتبه بندی جدید کارگزاران بورس منتشر شد


ارزش معاملات دی کمتر از 150 هزار میلیارد تومان! تلاش بروکرهای بازار سهام برای بقا

 

ارزش کل معاملاتی که در دوره یک ماهه دی ماه در کلیه کارگزاری های کشور انجام شد به 146.3 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به آذر ماه 10 درصد افت داشت. ارزش معاملات آذر ماه نیز نسبت به آبان با افت 27 درصدی مواجه شده بود.

از لحاظ بیشترین ارزش معاملات، در دی ماه نیز مانند سایر ماه های گذشته شرکت های کارگزاری مفید و آگاه رتبه های نخست و دوم را کسب کردند. کارگزاری خبرگان سهام که در آذر ماه رتبه چهلم را به دست آورده بود موفق شد در دی ماه رتبه سوم را به دست آورد.

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد که از تیر ماه تا آبان ماه به صورت پیاپی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده بود اما در آذر ماه به رتبه هفتم تقلیل یافته بود در دی ماه موفق شد تا خود را به مقام چهارم ارتقا دهد.

رتبه پنجم بیشترین ارزش معاملات دی ماه به کارگزاری کاریزما تخصیص پیدا کرد. این شرکت کارگزاری در آذر ماه هم پنجم شده بود.

شرکت کارگزاری مبین سرمایه که در آذر ماه هشتم بود این ماه توانست با دو پله ارتقا خود را به رتبه ششم بالا بکشد. پس از آن کارگزاری صباتامین در رتبه هفتم قرار گرفت. شرکتی که در آذر ماه در رتبه نوزدهم این جدول رتبه بندی نشسته بود.

هشتمین شرکت کارگزاری که در دی ماه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد آینده نگر خوارزمی بود که در آذر ماه چهارم شده بود. پس از آن کارگزاری کارآمد در جایگاه نهم قرار گرفت و کارگزاری فارابی نیز دهم شد. ماه قبل کارآمد در رتبه هجدهم و فارابی در جایگاه دوازدهم قرار داشتند و این ماه ارتقای رتبه داشتند.

کارگزار بورس

کارگزار بورس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
sadeghdaneshjoo9343

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp