ورود و ثبت نام
4.7/5

آموزش صفر تا صد بورس در عمل
(professional stock trading)
آموزش تابلوخوانی و تکنیکال

آموزش های بورسی در ایران عموما به دو دسته تقسیم بندی می شوند!

دسته اول کلاس هایی هستند که مدرسان آنها معمولا معامله گر نبوده و صرفا بورس را به صورت تئوری تدریس می نمایند . دانش آموختگان این دوره ها معمولا پس از اتمام دوره های طولانی(بالغ بر ۶۰ جلسه مقدماتی و پیشرفته) با انبوهی از مطالب آموزشی از شاخه های مختلف مانند تکنیکال ، فاندامنتال ، تابلو خوانی و … رو به رو خواهند بود که هر چند بر روی کاغذ بسیار جذاب به نظر میرسند اما کاربر در عمل نمی داند که چه زمانی , به شکل و از کدام یک از این مطالب برای انجام معامله استفاده نماید و تقریبا این کلاس ها به منظور کسب سود از بازار برای این دانش آموخته گان نتیجه ای دربر ندارد

 و اما دسته دوم کلاس هایی هستند که توسط معامله گران مجرب و با تجربه برگزار می شوند که در آنها به صورت خلاصه و به شکل کاملا عمل گرایانه تنها مطالبی به افراد نوآموز آموزش داده می شود که بتوانند در پایان دوره به راحتی از آنها در جهت انجام معاملات واقعی و کسب سود بهره ببرند . اما این دوره ها معمولا بسیار کمیاب هستند و در صورت برگزاری هم اغلب به صورت جلسات خصوصی, با دریافت مبالغ بسیار بالا و به شکل حضوری در شهر های بزرگ اجرا می شوند و در نتیجه همه افراد به آنها دسترسی نخواهند داشت.

معمولا افرادی که تازه وارد بورس می شوند، ابتدا بر اساس آن چیزی که بر روی تابلو معاملات می بینند اقدام به خرید و فروش می کنند. سپس به نمودارها رو آورده و با استفاده از نمودارها سعی می کنند کار تحلیل را انجام دهند.

تابلوخوانی به مجموعه بررسی‌ها و مشاهدات مربوط به یک سهم از قبیل بررسی سفارش‌های خرید و فروش، حجم سفارش‌ها، تعداد معاملات، رفتار بازیگردان سهم و… گفته می‌شود. در واقع، تابلوخوانی برای تشخیص میزان قدرت سهم است. 

لازمه فعالیت هر سرمایه‌گذار در بورس، دانستن علم تابلو خوانی بورس است. تابلوخوانی، یکی از نیازهای اساسی هر سرمایه‌گذار بعد از ورود به بازار سرمایه و دریافت کد بورسی می‌باشد.

شناخت و خواندن تابلو معاملاتی در بورس، صرفا نگاه‌کردن به قیمت‌ها و برخی مولفه‌های معاملاتی در سهم نیست؛ بلکه سرمایه‌گذار باید قادر به درک بخش‌های موجود در صفحه معاملات باشد. سرمایه‌گذار از طریق تابلوخوانی، می‌تواند اتفاقاتی را که در تابلو معاملاتی بورس مشاهده می‌کند، تجزیه و تحلیل کرده تا با استفاده از اطلاعات بدست آمده، به خرید و فروش سهام بپردازد.

سایت WWW.TSETMC.COM اطلاعات متنوع و مهمی را در خصوص معاملات اوراق بهادار در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. لذا فعالان یا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بازار، لازم است که با محتوا و نحوه استفاده از این سایت آشنا شوند.

برای درک وضعیت بازار بورس و ارزیابی به لحظه و مستمر وضعیت سهام شرکت‌های مختلف، سایت سازمان بورس تهران به نشانی www.tsetmc.com همواره در دسترس است و به عنوان وب‌سایت مرجع در این حوزه مورد استناد قرار می‌گیرید. این سایت در واقع تابلو آنلاین بورس محسوب می‌شود و به امکان خوانش آن نیزز تابلوخوانی بورس گفته می‌شود.

بهره‌مندی از اطلاعات صحیح و دقیق درباره نمادهای بازار لازمه انجام معاملات سودمند و اثربخش است که درنتیجه رصد درست و درک عمیق از بازار حاصل می‌شود. سایت مدیریت فناوری بورس هسته مرکزی و  مجموعه کاملی از اطلاعات بازار سرمایه است که حتی اطلاعیه‌ها و گزارش‌ها سایت کدال نیز در این سایت نمایش داده می‌شود. شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به‌عنوان یکی از شرکت‌های مجموعه‌ی سازمان بورس و اوراق بهادار برای ارائه‌ خدمات به چرخه‌ کامل معاملات الکترونیکی ابزارهای مالی به ارکان بازار سرمایه فعالیت می‌کند.

از قابلیت‌های مفید آن می‌توان به بخش دیدبان بازار اشاره کرد که به‌نوعی تابلوی آنلاین بورس است و در یک نگاه، جزییاتی دقیق از وضعیت معاملات سهام را در اختیار بیننده قرار می‌دهد و سرمایه گذار باید بتواند با کمک برخی از نشانه های موجود در دیده بان بازار و محاسبات مربوط به ان دیتاهای مورد نیاز برای تحلیل بازار را بدست اورد و از آن در معاملات حود استفاده کند. حال برخی داده ها در این سایت وجود دارد که به سرمایه گذار کمک میکند تا سهامی که دارای شرایط مناسبی برای خرید است را پیدا کرده و در انتخاب سهم بسیار به سرمایه گذار کمک میکند. یعنی ترکیب داده های موجود در سایت مدیریت فناوری بورس تهران به همراه برخی از تکنیک های ترکیبی که سرمایه گذار استفاده میکند می تواند یک راهگشای مناسب برای خرید سهام باشد.

آموزش تابلو خوانی در بورس یکی از اموزش هایی می باشد که یک سرمایه گذار با ورود به بازار سرمایه باید دوره آموزشی مربوط به آن را بگذراند تا بتواند به یک درک کلی از روند بازار در کوتاه مدت برسد و یا حتی به یک سری از تکنیک های معاملاتی در بورس دست یابد.

در گذشته برای تحلیل سهام، از روش بنیادی و تکنیکال استفاده می‌کردند.

امروزه علاوه بر این دو علم، از تابلو خوانی نیز استفاده می‌کنیم به این دلیل که تمایل داریم روانشناسی، قدرت معامله گران و حجم خرید و فروش آنها را در  بازار را به صورت کامل یاد بگیریم و  سهام مورد نظر را بسنجیم.

آموزش تابلو خوانی باعث می‌شود:
  • که ما تحرکات بازیگر سهم را به صورت کامل بتوانیم رصد کنیم.
  • که رفتار بازیگر سهام شرکت، قدرت خریداران نسبت به فروشندگان سهام،  حمایت یا حتی ترساندن سهامداران را شناسایی کنیم
  • که همگام با بازیگران وارد سهام شرکت شویم
  • که با بازیگر سهام شرکت از سهم خروج بزنیم و به سود خوبی برسیم.
هدف دوره آموزش تابلو خوانی و دوره تحلیل تکنیکال در بورس کمک هر چه بیشتر به سرمایه گذاران در جهت شناخت رفتارهای معاملاتی در بازار سرمایه و ورود موفق به این بازار می باشد.

به روش تحلیل بنیادی، تحلیل ریشه‌ای، پایه‌ای و یا اساسی هم می‌گویند. یک تحلیلگر حرفه ای قطعا باید بتواند صورت های مالی شرکت ها را بررسی کرده، ترازنامه ها را ملاحظه کند و از نسبت هایی که یک حسابدار مطلع است، اطلاع داشته باشد.

تحلیگران فاندامنتال، سرمایه گذاران بلند مدتی هستند که توجه آن ها بیشتر به ارزش سهام با توجه به آنالیز مسائل اقتصادی و آمارهای مالی شرکت ها است.

تحلیل بنیادی، روشی برای آنالیز کردن سهام یا اوراق بهادار به‌ واسطه محاسبه ارزش ذاتی آن است. در واقع شیوه ای است که در آن به کمک محاسبه ارزش ذاتی یک سهام یا اوراقع بهادار، آن را مورد بررسی قرار خواهند داد.  با درک این شکاف از سوی بازار و تنظیم آن با افزایش قیمت سهم، سرمایه گذار به آن چه که در بازار به دنبال آن می باشد که در واقع همان کسب سود است دست پیدا خواهد نمود.

در تحلیل سهام، یک تحلیلگر بنیادی با در نظر گرفتن عواملی مانند درآمد شرکت، عواید کوتاه‌مدت، حاشیه سود، رشد آینده تحلیل را انجام می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر، وضعیت مالی یک شرکت مدنظر است.

این تحلیل ها در واقع با هدف یافتن ارزشی خاص صورت می گیرند تا بتوان به واسطه آن مقایسه ای با قیمت فعلی انجام داد و از این مقایسه بتوان تصمیم گیری درستی را در رابطه با خرید یا فروش سهم و اوراق بهادار انجام داد.

هدف اصلی چنین تحلیل‌هایی، کشف ارزش خاصی است که بتوان آن را با قیمت فعلی مقایسه کرد و درنتیجه مقایسه یک سرمایه‌گذار بتواند برای خرید یا فروش سهم و اوراق بهادار تصمیم‌گیری کند.

اگر ارزش (Value) پایین‌تر از قیمت (Price) فعلی باشد، گفته می‌شود قیمت سهام افزایش‌یافته است و سرمایه‌گذار می‌تواند تصمیم به فروش سهم بگیرد. از طرف دیگر اگر ارزش بیشتر از قیمت فعلی باشد، سهام به‌عنوان سهام سودآور شناخته می‌شود که مبنای خرید سهم است.

هنگامی‌که بازار این شکاف را درک کند و با افزایش قیمت سهم، آن را تنظیم کند، سرمایه‌گذار به هدف خودش که به دست آوردن سود بوده است، می‌رسد. هدف تحلیل بنیادی سهام در بورس همین است.

شما اغلب در مورد وارن بافت و آنالیز سهام بر اساس دیدگاه بنیادگرا می‌شنوید.

تجزیه و تحلیل بنیادی یا فاندامنتال چگونه انجام می‌شود؟

تحلیل بنیادی درواقع صرف زمان و مطالعه اعداد ترازنامه یک شرکت، وضعیت جریان نقدی، وضعیت درآمد و نحوه کنار هم قرار گرفتن آن‌هاست. اما فراتر از اعداد، یک تحلیلگر بنیادی اهمیت ویژه‌ای به جنبه‌های نامشهود مانند کیفیت مدیریت و سهم بازار را می‌دهد.

همچنین داشتن یک بینش جامع در مورد جهت بازار و روند صنعت، تصویر کامل‌تری را ارائه می‌کند. به‌طور خلاصه، اصول یک شرکت به دو جنبه وسیع کمی و کیفی تقسیم می‌شود. بسیاری از تحلیلگران در هنگام تصمیم‌گیری هر دو جنبه را باهم در نظر می‌گیرند.

یکی از موفق‌ترین تحلیلگران بنیادی تاریخ، وارن بافت است که در اوراکل اوماها، به دلیل استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود، تبدیل به یک میلیاردر شده است.

سوالات بنیادی در تحلیل بنیادی

موفقیت یک تحلیل بنیادی تنها به پاسخ‌های درست بستگی ندارد. بلکه موفقیت یک تحلیل، وابسته به طرح سوال‌هایی درست است.

  • آیا درآمد شرکت دارد رشد می‌کند؟
  • آیا شرکت واقعا دارد سود می‌کند؟
  • آیا می‌تواند بدهی‌های خود را بپردازد؟
  • آیا قدرت کافی برای رقابت با دیگران را دارد؟
  • آیا منابع شرکت برای تولید سود، به شکلی بهینه تخصیص پیدا کرده‌اند؟
  • در بدترین سناریو، چه اتفاقی برای سرمایه‌گذاران می‌افتد؟

 اگر بتوانیم به این سوالات جواب بدهیم، متوجه می‌شویم که آیا یک مورد سرمایه‌گذاری واقعا مناسب است یا خیر. به فارسی ساده، ما به دنبال این جواب هستیم که در نهایت «سهم را بخریم یا نه؟».

اصول کمی در تحلیل بنیادی

اصول کمی قابل‌اندازه‌گیری هستند و شامل ویژگی‌های عددی در مورد یک عملیات تجاری هستند. این اصول از طریق صورت‌حساب‌های مالی شرکت، به دست می‌آیند. این صورت‌حساب‌ها، سود، درآمدهای کوتاه‌مدت، نقدینگی و سایر دارایی‌ها را نشان می‌دهند و چندین نام دارند.

سه نوع صورت‌وضعیت‌های مالی که باید در نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

  • ترازنامه
  • صورتحساب درآمد
  • صورت سود و زیان

ترازنامه توانایی شرکت را برای برقراری تعادل بین دارایی‌ها و میزان بدهی‌اش به سایر نهادهای مختلف را نشان می‌دهد. درحالی‌که صورت‌حساب درآمد، میزان درآمد و مخارج شرکت را در یک بازه زمانی مشخص نشان می‌دهد.

شما از طریق این صورتحساب می‌توانید متوجه شوید که شرکت درآمدی کسب کرده است یا ازدست‌داده است. همچنین، میزان نقدینگی شرکت برای خرید هر آنچه که برای بهبود یا گسترش کسب‌وکار موردنیاز است، بامطالعه وضعیت نقدینگی شرکت قابل‌بررسی است.

با انجام تحلیل بنیادی کمی باید بتوانید تشخیص دهید که آیا شرکت پول‌سازی می‌کند یا نه؟ شرکت چه مقدار از هر دلاری را که به دست می‌آورد، سود می‌برد؟ آیا درآمد کوتاه‌مدت افزایش می‌یابد؟

گفته می‌شود که تحلیل بنیادی اساس سرمایه‌گذاری است. هدف هر سرمایه‌گذاری این است که به دنبال سهام بنیادی باشد. اما اصول یک شرکت، اصول پیچیده‌ای هستند و به همین علت در بین تحلیلگران بنیادی استراتژی‌ها متفاوت است.

اصول کیفی در تحلیل بنیادی

علاوه بر مطالعه اعداد موجود در صورت حساب‌های مالی، شما باید جنبه‌های نامشخص کسب ‌وکار را نیز تحلیل کنید. آیا می‌دانید مدل کسب ‌و کار شرکت چیست؟ آیا با فعالیت‌های اصلی مجموعه آشنا هستید؟

یکی از مواردی که باید از آقای بافت یاد بگیریم این است که او هرگز در صنعت تکنولوژی سرمایه‌گذاری نمی‌کند زیرا در مورد فعالیت‌های این صنعت اطلاعاتی ندارد. یک سرمایه‌گذار باید در رابطه با صنعت و حوزه فعالیتی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارد اطلاعات کافی داشته باشد.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم که‌ باید در نظر گرفته شود، مزیت رقابتی است. زیرا این کاتالیزور است که موفقیت در درازمدت یک کسب‌وکار را هدایت می‌کند.  Michael Porterاز مدرسه کسب‌وکار هاروارد بیان می‌کند که داشتن یک مزیت رقابتی پایدار با داشتن یک وضعیت رقابتی منحصربه‌فرد به دست می‌آید.

شاید یکی از جنبه‌های کیفی که نباید نادیده گرفته شود، کیفیت مدیریت است. برای اینکه به عمق این موضوع پی ببرید باید یک سرمایه‌گذار بزرگ باشید. بنابراین می‌توانید فرصتی برای دیدار با رهبران و درک بهتر اینکه چگونه کسب‌وکارشان را اداره می‌کنند داشته باشید.

اما سرمایه‌گذاران معمولی و یا تحلیلگران تنها می‌توانند اطلاعات اولیه را با رجوع کردن به وب سایت‌ها و پرس‌وجو درباره مدیران در اینترنت به دست آورند. توجه داشته باشید که عملکرد کلیدی و تصمیمات بزرگ و نحوه تأثیرگذاری آن‌ها بر روی کسب‌وکار را باید در نظر بگیرید.

علاوه بر این‌ها، شما نیاز دارید تا در مورد رشد کلی صنعت، سهم بازار در میان کمپانی‌های دیگر و مشتریان اطلاعاتی داشته باشید. آیا صنعت در حال رشد است؟ اگر چنین است شرکت‌هایی که سهم بیشتری از بازار را دارند باید بهترین گزینه‌ها باشند. هم‌چنین تحلیل کیفی می‌طلبد تا به چرخه کسب و کار نیز توجه داشته باشید. همه این مسائل در سلامت مالی یک شرکت تأثیرگذار است.

تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل بنیادی

تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی از بهترین روش‌های تحلیل بازار مالی هستند اما روش تحلیلی هر کدام متفاوت است.

  • در تحلیل تکنیکال ما به نمودار سهام توجه می‌کنیم. در تحلیل تکنیکال به قیمت توجه داریم و با خود کالا یا کمپانی توجه نمی‌کنیم. در تحلیل تکنیکال اعتقاد داریم همه چیز در قیمت لحاظ می‌شود و نیاز نیست به خود کالا توجه کنیم.
  • در تحلیل بنیادی ما به صورت‌های‌مالی شرکت توجه می‌کنیم. سعی می‌کنیم با توجه به صورت مالی شرکت ارزش سهام رو محاسبه کنیم. در تحلیل بنیادی باید به دیگر متغیرات توجه کنیم. به طور مثال، در سهام‌های پالایشی علاوه بر صورت مالی شرکت ما باید به قیمت نفت توجه کنیم و شرکت را طبق قیمت نفت ارزش گذاری کنیم.

تحلیگران تکنیکال سرمایه گذارانی براساس معاملات میان مدت و کوتاه مدت هستند و معاملات آنان به صورت روزانه انجام می شود و با توجه به کوتاه بودن مدت زمان معامله، تکنیک های تحلیل بنیادی یا فاندامنتال برای این سرمایه گذاران کاربرد چندانی ندارد و به دنبال ابزارهایی برای پیش بینی آینده قیمت برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است.

 

روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها با مطالعه وضعیت گذشته بازار.

 

در این تحلیل، با بررسی تغییرات، نوسان‌های قیمت‌ها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی کرد.

علم تکنیکال دست‌رنج سالها تحقیق بر روی بازار سرمایه و پدر علم تکنیکال، آقای چارلز داو است که با همکار تجاری‌اش آقای ادوارد جونز پایه‌های تحلیل تکنیکال را بنا کرده‌اند.
  • علم تکنیکال به معنای بررسی قیمت نمودار است که با دیدن نوسانات قیمت نمودار، معامله گر میتواند بهترین تصمیم در لحظه را بگیرد.
  • تحلیل تکنیکال دانشی برای ثبت تاریخچه معاملات است.
  • تحلیل تکنیکال به این معناست که به جای توجه کردن به کالا به رفتار بازار توجه کنیم.

 

تحلیل تکنیکال چه کاربردی دارد؟

 
تحلیل تکنیکال در تمامی بازار‌هایی که نمودار قیمتی دارند، کاربردی است.
 

تحلیل تکنیکال در بازار بورس، اوراق بهادار، بازار سکه، بازار طلا، بازار دلار کارایی دارد. همچنین برای تحلیل قیمت نفت، زعفران و پسته نیز کارایی دارد؛ اکنون فعالان اقتصادی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

همچنین تحلیل تکنیکال برای تمامی بازارهای جهانی نظیر بازار فارکس کارآمد است. علاوه بر بازارهای گفته شده، حتی برای تحلیل ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، لایت کوین و اتریوم کارایی دارد.

 

تحلیل تکنیکال در تمامی بازارهایی که بر اثر عرضه و تقاضا نوسان می‌کند، کارایی دارد.

اصول تحلیل تکنیکال

پایه و اصول تحلیل تکنیکال بر سه اصل است.

1. همه چیز در قیمت لحاظ شده.

در تحلیل تکنیکال هر خبر یا اتفاقی تاثیر خودش را بر روی قیمت سهام می‌گذارد، پس ما متوجه اخبار پشت پرده می‌شویم.

2. قیمت‌ها بر قالب روند حرکت می‌کنند.

قیمت سهام بر قالب روند حرکت می‌کند و سهام نمی‌تواند به هر سمتی بدون هیچ توجیهی حرکت داشته باشد.

3.تاریخ تکرار می‌شود.

تمامی رفتار‌های بازار مدام تکرار می‌شوند و ما از این تکرار شدن رفتار قیمتی بازار می‌توانیم به سود برسیم.

تحلیل تکنیکال در بورس با ساز و کار شرکت کاری ندارد.

محدودیت های تحلیل تکنیکال

در تحلیل تکنیکال محدودیت‌های اندکی وجود دارد که به صورت اجمالی به آنها می‌پردازیم.

  • اگر سهامی به تازگی وارد بازار سرمایه شود (عرضه اولیه)، نموداری ندارد که بخواهیم سهام را تحلیل کنیم؛ هرچند تمام مردم عرضه اولیه را میخرند و می‌دانند که سود آور است.
  • برخی از تحلیلگران بنیادی بر این باورند که همه چیز در گذشته‌ی نمودار وجود ندارد و ممکن است قیمت به صورت اتفاقات بنیادی رشد کند، هرچند که تحلیلگران تکنیکال بر این باوراند که همه چیز در قیمت لحاظ شده است.

برای سرمایه گذاری سودآور در بورس باید تحلیل تکنیکال را به صورت تخصصی بلد باشیم.

جوانب مثبت تجزیه و تحلیل تکنیکال بورس

توانایی شناسایی علائم روند قیمت در بازار ، یکی از مولفه های اصلی هر استراتژی تجاری است. همه معامله گران باید یک روش برای تعیین بهترین نقاط ورود و خروج در یک بازار تهیه کنند و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال روش بسیار محبوب برای انجام این کار است.

در واقع ، از ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال بسیار معمول استفاده می شود، به طوری که افراد زیادی دارای این تفکر هستند که آنها قانون های تجارت خودکار را ارائه می دهند:

هرچه تعداد زیادتری از افراد معامله گر از همان شاخص ها برای پیدا کردن سطح پشتیبانی و مقاومت استفاده کنند ، خریداران و فروشندگان زیادتری در همان در همان نقطه جمع خواهند شد و به همین ترتیب امتیازات قیمت، الگوها به ناچار تکرار می شوند.

تحلیلگران تکنیکال بر خلاف تحلیلگران بنیادی ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند، آنها از روی تحلیل و بررسی نمودارها رفتار آتی قیمت را پیش بینی می کند.

چرا آموزش تابلوخوانی و تکنیکال آنلاین نیست؟

تجربه برگزاری دوره های متعدد آنلاین به ما نشان داد در این دوره ها اکثر بچه ها صرفا در کلاس که اکثرا خشک و فاقد روح کلاس های حضوری است حضور می یابند و در ادامه به تمرین و مرور درس نمی پردازند.

ضمن اینکه در کلاس صرفا امکان پاسخگویی به چند سوال وجود دارد. پس تصمیم گرفتیم دوره ای کاملا متفاوت تدارک ببینیم که با کیفیت متفاوت فیلم برداری فضای کلاس برای شما بطور کامل شبیه سازی می شود.

علاوه بر آن انرژی مدرس در گروه پشتیبانی صرف هدایت دانشجو و تمرین کردن با آنان می شود و در کنار آموزش ترید کردن را می آموزند

 در دوره صفر تا صد با چه مواردی آشنا خواهیم شد؟

خلاصه سرفصل معامله‌گری در بازار بورس در 5 جلسه 

ارائه مدرک دوره صفر تا صد

دپارتمان آموزش مجموعه سهمیران (شعبه مشهد کارگزاری حافظ) با کسب موافقت اصولی برگزاری دوره های آموزشی از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع در حوزه بازار سرمایه می‌کند. براین اساس در پایان هر دوره آموزشی به کلیه شرکت کنندگان مدرک گذراندن دوره از طرف این مجموعه اعطا می گردد.

 چرا باید دوره آموزشی صفر تا صد  مجموعه سهمیران را تهیه کنم؟

یکی از شرایط اصلی برای خرید سهم در یک صنعت شناخت کلی بازار و جهت حرکتی آن می باشد. بسیاری اوقات شاهد آن هستیم که یک سهم خوب و دارای شرایط مناسب رشد قیمتی ندارد و برعکس قیمت آن در حال کاهش می باش که دلیل آن بد بودن شرایط بازار می باشد. یعنی اگر بازار شرایط مناسبی نداشته باشد پس نمی توان به فکر کسب سود و بازده بود.

دوره جامع مستر کلاس آموزش بورس مجموعه سهمیران برای اولین بار در ایران تهیه شده و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی به دانش پذیران کمک می کند در بازار سرمایه معامله کرده و نتایج متفاوتی را تجربه کنند.

نقطه قوت این پکیج آموزشی در همراهی شما از ابتدا تا انتها و حتی بعد از اتمام دوره آموزشی توسط اساتید دوره و پشتیبانی کامل مجموعه می باشد.

همچنین شما قادر خواهید بود در گروه اختصاصی سهمیران حضور و به سایر مطالب آموزشی مرتبط دسترسی داشته و روزانه از تجربیات متخصصین این بازار استفاده نمایید

آموزش تابلوخوانی و تکنیکال برای افردی که حتی اطلاعات اندک در خصوص بورس دارند، مفید و کاربردی است و نیاز به اطلاعات تخصصی بورس ندارد.

قوانین و مقررات ثبت نام در دوره‌های آموزشی

  1. دانش پذیر متعهد می‌شود کلیه‌ توضیحات و جزئیات مربوط به سفارش را در صفحه توضیحات و خرید دوره آموزشی کاملا مطالعه کرده و شرایط خاص هر دوره را پذیرفته باشد.
  2. هرگونه فروش مجدد اصل یا کپی دوره آموزشی مجاز نیست.
  3. استفاده اشتراکی این دوره‌ی آموزشی مجاز نیست. و مالک این اثر هیچ رضایتی از این بابت ندارد.
  4. امکان دانلود ویدیوهای آموزشی وجود ندارد. و صرفا می‌توان از طریق مرورگر کامپیوتر خود یا موبایل و تبلت که نرم‌افزاهای آن در دسترس شما قرار داده شده باشد، آن را تماشا کرد.
  5. پیگیری قضایی متخلفین نزد سایت سهمیران محفوظ است. لذا متخلف ملزم به پرداخت خسارات وارده بعلاوه تمامی هزینه‌های ایجاد شده‌ دیگر است.
  6. در صورت به‌روزرسانی در هر درس، ویدئوهای اضافه شده به آن درس برای دانشجویانی که آن دوره آنلاین را تهیه کرده‌اند، به رایگان فراهم می‌شود. اگر دوره به صورت کامل تغییر کند و یا مدرس دیگری دوره جدید را تدریس کند، شامل به‌روزرسانی نمی‌شود و یک دوره‌ جدید محسوب شده که لازم است ثبت نام جداگانه انجام شود.
  7. این قوانین مورد تایید کلیه‌ی خریداران قدیم و جدید می باشد.

«برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09055523990 با واحد آموزش مجموعه سهمیران در تماس باشید»

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp