ورود و ثبت نام
4.8/5

دوره عملی سرمایه گذاری کم ریسک در بورس برای آنهایی که اصلا زمان ندارند!  

ما در این دوره به شما آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری می دهیم بدون صرف زمان هر روزه و حتی بدون نیاز به یادگیری خرید و فروش روزانه سهام، وارد بورس شده و سرمایه گذاری کــم ریســک داشته باشید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری که عمدتا توسط کارگزاران رسمی بورس تأسیس می‌شود، تحت نظارت سازمان بورس و با مدیریت افراد متخصص، فعالیت کرده و وجوهی را که سرمایه‌گذاران در اختیـار آنها قرار می‌دهند، در سبد متنوعـی از سهام و سایـر اوراق بهادار سرمایـه‌گذاری می کنند ؛ بنابرایـن، بازده مناسب تری را نصیب سرمایه گذاران کرده و ریسک سرمایه گذاری در بورس را برای غیرحرفه ای ها، کاهش می دهند.

بسیاری از ما به دلیل ذات نوسانی بازار سرمایه و کمبود وقت فرصت نداریم دارایی های خود را شخصا مدیریت کنیم اما  علاقمندیم  در بازار حضور داشته باشیم و از رشد بازار بورس که طبق آمار از تمامی بازارهای موازی بیشتر است بی بهره نمانیم. همچنین علاقمندیم سرمایه های کنار مانده خود را درجایی با سود بیشتر از بانک ولی به همان مطمینی حفظ کنیم. یا اینکه تمایل داریم بخشی از دارایی خود را به سکه و طلا تبدیل کنیم ولی نگرانیم نگهداری آنها در منزل خطرناک باشد.

اگر به دنبال راه حلی یکجا برای تمام ‌مسایل بالا می گردید دوره آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری مخصوص شماست. در آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری علاوه بر مطالب فوق با  استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت و سرمایه گذاری کــم ریســک نیز آشنا می شوید و درباره دلایل حضور دربازار سرمایه و کلاه بردارانی که در کمین ما هستند نیز می آموزید. 

صندوق‌ها برای افرادی که قصد دارد به صورت غیرمستقیم در بورس سرمایه گذاری کنند یا اینکه زمان و اطلاعات کافی برای سرمایه گذاری مستقیم را ندارند مناسب است.

با این کار، سرمایه گذار امکان دستیابی به بازدهی‌ بالاتر از سود بانکی را به دست خواهد آورد.

یک صندوق سرمایه گذاری، مجموعه‌ای از سهام، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار است.

سه جلسه آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری به صورت آفلاین به همراه پشتیبانی گام به گام تلگرامی توسط استاد دوره

تا به حال چند مرتبه قصد ورود به بورس را داشته اید؟

اما فرصتش را نداشته اید.

یا حوصله یادگیری علوم پیچیده معامله گری را نداشته اید.

یا این که نمی توانسته اید هر روز به صورت مداوم پای کامپیوتر باشید. 

ما در این دوره به شما آموزش می دهیم بدون صرف زمان هر روزه و حتی بدون نیاز به یادگیری خرید و فروش روزانه سهام، وارد بورس شده و سرمایه گذاری کــم ریســک داشته باشید.

مزایای صندوق های سرمایه گذاری

یکی از مزایای مهم صندوق‌های سرمایه‌گذاری، این است که سرمایه‌گذار وقت و انرژی خاصی برای افزایش سرمایه صرف نمی‌کند. تنها کاری که سرمایه‌گذار باید انجام دهد، این است که صندوق سرمایه گذاری مناسب را انتخاب کرده و به آن مراجعه کند و کارهای مربوط به آن را انجام دهد. ادامه کارهای مرتبط با سرمایه‌گذاری توسط صندوق انجام می‌شود و نیازی به پیگیری و تحلیل بازار توسط سرمایه‌گذار نیست. در این صورت، در وقت سرمایه‌گذار نیز صرفه‌جویی می‌شود.

هر سرمایه‌ای که داشته باشید، در نهایت شاید بخواهید آن را نقد و به پول تبدیل کنید. حال سؤال اینجاست که آیا هر زمان که اراده کنیم، می‌توانیم سرمایه خود را نقد کنیم؟ سهولت و سرعت تبدیل سرمایه به پول، یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب سرمایه‌گذاری است.

بازار بورس و سهام نیز که معمولاً معامله در آن انجام می‌شود، همواره قابلیت نقدشوندگی ندارد. برای مثال، گاهی ممکن است یک سهم به دلایلی تا مدتی بسته شود یا اینکه در صف فروش گرفتار شود و نتوان سهام آن را نقد کرد. از سال ۱۳۸۶ به بعد، سرمایه‌گذاران می‌توانند در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده و به این ترتیب، دغدغه‌ای برای نقد کردن سهام خود نخواهند داشت. ضامن نقدشوندگی این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند.

بر اساس قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، صندوق‌ها باید سبد متنوعی از دارایی‌های نقدی و اوراق بهادار تشکیل دهند. برخی از این دارایی‌ها، مثل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت، دارای درآمد ثابتی هستند و به همین دلیل ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهند. بدین ترتیب، ریسک سرمایه‌گذاری شخصی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

متولی، حسابرس و سازمان بورس و اوراق بهادار، سه نهادی هستند که در بازه‌های زمانی منظم صندوق‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند. بنابراین، همه فعالیت‌های صندوق‌ها به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، یکی از ویژگی‌های مهم صندوق‌ها این است که تیمی متخصص دارند و سرمایه‌گذاری طبق نظر این تیم متخصص انجام می‌شود. این تیم و مدیریت‌ آن همواره در تلاش هستند سبد سرمایه‌گذاری را به گونه‌ای بچینند که خروجی و بازده بهینه حاصل شود.

همان‌طور که می‌دانیم، صندوق‌های سرمایه‌گذاری از سرمایه‌های خرد تشکیل می‌شوند و به همین دلیل، مجموع سرمایه‌ آ‌ن‌ها عدد قابل توجهی خواهد شد. پر واضح است که اگر میزان سرمایه زیاد باشد، انتخاب‌های بیشتر و متنوع‌تری برای سرمایه‌گذاری وجود خواهد داشت.

در انتهای آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری دقیقا چه چیزی فرا میگیرم؟

جناب آقای سلمان یزدانی به شما یک استراتژی طلایی سرمایه گذاری آموزش خواهند داد تا بدانید هر ماه پس انداز خود را دقیقا در کجا سرمایه گذاری کنید و چه چیزی را در بورس خریداری کنید تا در انتهای یک بازه زمانی دو تا چهار ساله سود مناسبی دریافت کرده و به راحتی از تورم چندین درصدی کشور پیشی بگیرید.

در انتهای آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری خواهید دید که بدون نیاز به صرف زمان هر روزه وارد بورس شده و در آن سرمایه گذاری کنید.

توضیحات بیشتر  

بدون شک بازار بورس اعجاب آور سال 98 یکی از پر بازده ترین بازارهای سرمایه گذاری در تمامی سال گذشته  بوده که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است اما سرمایه گذاری کــم ریســک موضوعی است که باید آموزش داده شود.  کلاس ها و دوره های زیادی برای معامله گری و سرمایه گذاری کــم ریســک در این بازار وجود دارند که با یک سرچ ساده می توان آنها را یافت. اما این دوره کمی متفاوت است. این دوره  برای آنهایی است که فرصت پیگیری هر روزه بازار را ندارند اما دلشان می خواهد بجای بانک یا مسکن، بخشی یا تمام سرمایه خود را در بازاری نقد شونده و پویا سرمایه گذاری کنند تا با خیال راحت ارزش پول خود را حفظ نمایند. کسانی که نگران آینده فرزندشان هستند و می خواهند سال های  بعد پس انداز مطمئنی برایش فراهم کنند و هرگاه هم خواستند پول خود را به راحتی نقد کنند و همچنین افرادی که صاحب کسب و کارهای کوچک هستند و نگرانند در برخی شرایط اقتصادی پشتوانه لازم برای زندگی یا حمایت از کسب و کار خود را نداشته باشند.

نمونه ای از دوره های قبل..

چه کسانی در آموزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت نام کنند؟

 اگر شما یک پدر و یا مادر آینده نگر و نگران تامین آینده فرزند خود هستید یا  یک کارمند پر مشغله که فرصت پیگیری هر روزه بازار را ندارید یا صاحب کسب و کار هستید که می خواهد  اندوخته ای فراهم آورید که به مرور زمان و بدون نیاز به پیگیری هر روزه بازار ارزش آن افزایش پیدا کند , این دوره برای شما مناسب است . اگر شما  نگران تورم و افزایش قیمت ها در آینده اید و میخواهید ارزش دارایی هایتان نه تنها سال به سال  کاهش پیدا نکند بلکه افزایش هم بیاید و تا کنون هم وارد بورس نشده اید.

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟

در این دوره هیچ سهام خاصی معرفی نمی شود و  برای افرادی که تجربه سرمایه گذاری و  معامله در بورس را دارند و افرادی که به دنبال سودهای چند صد درصدی یا گرفتن سیگنال هستند مناسب نیست.

 همچنین  برای افرادی که حوصله سرمایه گذاری بلند مدت ندارند و به دنبال رویای پولدار شدن یک شبه هستند و همچنین افرادی قصد دارند شغل  خود را رها کنند و  بورس را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند جذاب نخواهد بود.

در این دوره با چه مواردی آشنا خواهیم شد؟

خلاصه سرفصل معامله‌گری در صندوق های سرمایه گذاری در 3 جلسه 

پشتیبانی دوره چگونه است؟

فیلم ضبط‌ شده کلاس و جزوه آموزشی به تمام شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

تمام شرکت‌کنندگان عضو یک گروه تلگرامی می‌شوند که می‌توانند سؤالات خود را در آن مطرح کنند و استاد دوره به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

در طی دوره دانشجویان می‌توانند همگام با استاد معامله کنند.

 چرا باید این دوره آموزشی را تهیه کنم؟

دوره جامع مستر کلاس آموزش بورس مجموعه سهمیران برای اولین بار در ایران تهیه شده و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی به دانش پذیران کمک می کند در بازار سرمایه معامله کرده و نتایج متفاوتی را تجربه کنند.

نقطه قوت این پکیج آموزشی در همراهی شما از ابتدا تا انتها و حتی بعد از اتمام دوره آموزشی توسط اساتید دوره و پشتیبانی کامل مجموعه می باشد.

همچنین شما قادر خواهید بود در گروه اختصاصی سهمیران حضور و به سایر مطالب آموزشی مرتبط دسترسی داشته و روزانه از تجربیات متخصصین این بازار استفاده نمایید.

قوانین و مقررات ثبت نام در دوره‌های آموزشی

  1. دانش پذیر متعهد می‌شود کلیه‌ توضیحات و جزئیات مربوط به سفارش را در صفحه توضیحات و خرید دوره آموزشی کاملا مطالعه کرده و شرایط خاص هر دوره را پذیرفته باشد.

2. هرگونه فروش مجدد اصل یا کپی دوره آموزشی مجاز نیست.

3. استفاده اشتراکی این دوره‌ی آموزشی مجاز نیست. و مالک این اثر هیچ رضایتی از این بابت ندارد.

4. امکان دانلود ویدیوهای آموزشی وجود ندارد. و صرفا می‌توان از طریق مرورگر کامپیوتر خود یا موبایل و تبلت که نرم‌افزاهای آن در دسترس شما قرار داده شده باشد، آن را تماشا کرد.

5. پیگیری قضایی متخلفین نزد سایت سهمیران محفوظ است. لذا متخلف ملزم به پرداخت خسارات وارده بعلاوه تمامی هزینه‌های ایجاد شده‌ دیگر است.

6. در صورت به‌روزرسانی در هر درس، ویدئوهای اضافه شده به آن درس برای دانشجویانی که آن دوره آنلاین را تهیه کرده‌اند، به رایگان فراهم می‌شود. اگر دوره به صورت کامل تغییر کند و یا مدرس دیگری دوره بازارهای دوطرفه جدید را تدریس کند، شامل به‌روزرسانی نمی‌شود و یک دوره‌ جدید محسوب شده که لازم است ثبت نام جداگانه انجام شود.

7. این قوانین مورد تایید کلیه‌ی خریداران قدیم و جدید می باشد.

به ما بپیوندید..

ارائه مدرک

دپارتمان آموزش مجموعه سهمیران (شعبه مشهد کارگزاری حافظ) با کسب موافقت اصولی برگزاری دوره های آموزشی از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع در حوزه بازار سرمایه می‌کند. براین اساس در پایان هر دوره آموزشی به کلیه شرکت کنندگان مدرک گذراندن دوره از طرف این مجموعه اعطا می گردد.

«برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09055523990 با واحد آموزش مجموعه سهمیران در تماس باشید»

مشاوره بورس تلفنی
چت آنلاین با کارشناس بورس
Send via WhatsApp